Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WendyK schreef:Maar Bettine heeft wel gelijk.... Ik lees het altijd voor als: "B afwenden. Op de lijn B-X-E halthouden en enkele seconden stilstaan" Snap je m zo?
QueJira schreef:nu snap ik er niets meer van....
kijk; met bijv binnenkomen in de B staat er echt "tussen X en G halthouden en groeten" das duidelijk.
Maar bij proef 8 onderdeel 18 staat er alleen: B afwenden en dan staat er: ---> "B-X-E halthouden en enkele seconden stilstaan" Wat is nou de bedoeling
WendyK schreef:Op die lijn moet je halthouden...........
WendyK schreef:sorry voor mijn ontwetenheid hoor,jij blij dat je alle wijsheid in pacht hebtOp die lijn moet je halthouden...........
QueJira schreef:WendyK schreef:Op die lijn moet je halthouden...........
sorry voor mijn ontwetenheid hoor,jij blij dat je alle wijsheid in pacht hebtAls je je irritteerd aan deze vraag reageer dan gewoon maar liever niet...
Aan de anderen peeps:
Bedankt hoor,ik laat hem gewoon maar netjes halthouden op X dan zal het vast allemaal goed komen
talented schreef:QueJira schreef:nu snap ik er niets meer van....
kijk; met bijv binnenkomen in de B staat er echt "
tussen X en G halthouden en groeten" das duidelijk.
Maar bij proef 8 onderdeel 18 staat er alleen: B afwenden en dan staat er: ---> "B-X-E halthouden en enkele seconden stilstaan" Wat is nou de bedoeling
Zorg er maar gewoon voor dat je paard netjes op X zijn benen stil neerzet, dan is het altijd goed
talented schreef:Ja, maar daar wordt iets heel anders gevraagd, daar wordt bewust gevraagd TUSSEN de X en de G. Dat is wat anders dan op de lijn B-X-E!