Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Ik was er ook en ook mij viel de kwaliteit behoorlijk tegen!! Zijn echt mensen die er komen met paarden waarvan je bij voorbaat al weet dat die met moeite 60 punten zullen halen. Was zelfs 1 paard bij de 4 jarige die stapte zuiver in telgang!! En verder heeel veel spanning, maar das logisch met van die enge wapperende tentjes...
Alanta schreef:
Die telganger heb ik inderdaad ook gezien, daar ga je toch niet mee naar een Pavocup? Er waren naar mijn idee ook teveel die er eigenlijk niets te zoeken hadden.
Sydney2005 schreef:Volgens mij zijn er nog gewoon teveel mensen die blind voor kritiek zijn en die niet kritisch genoeg naar hun paard kijken...
Ik ben toen met mijn paard ook niet geweest, ik wist bij voorbaat al dat die met moeite 60 punten zou gaan halen, veel te gewoontjes.... Zonde van mijn tijd en geld...
ranna schreef:Trouwens, het losrijterrein was echt bagger!
Exloo wil zo graag een hippisch centrum zijn maar dan moeten ze toch echt anders met het terrein voor de dag komen. Heb menig paard zien glibberen en glijden.
ranna schreef:
Ik zou me kapot ergeren als ik daar moest keuren. Het lijkt wel of iedereen denkt dat het een leuke oefening is voor het paard en er daarom aan meedoet.
Wollie schreef:Conclusie, je voelt hem al, ik ben lid van Exloo
joop007 schreef:ik heb pavo cup gereden met een 4jr en ik had 71,5 pnt !!!!!!!!!!!!!!! was er vijfde mee, was echt helemaal blij ermee![]()
![]()
Wollie schreef:In totaal zijn er 3 zandbanen, maar 1 die ook gebruikt kan voor wedstrijden. Zou een idee kunnen zijn. Zit je alleen weer met heet weer, dan stuif je weg...zal het eens opperen en kijken hoeveel mensen ik over me heen krijg...
ranna schreef:@Wollie, geel zand stuift lang zo erg niet als zwart zand.
En je kunt er natuurlijk altijd met een giertank water over rijden.