talenten plan jeugd rubrieken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

talenten plan jeugd rubrieken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 21:05

hoi

dit vond ik op de knhs site:

Citaat:
Talentenstimulering
Het Rabo Talentenplan is er ook voor jonge talenten die nog niet in de zwaarste klassen mogen starten. Ben je jonger dan 25 jaar en start je met je paard of pony in de klassen B, L of M springen, dressuur of eventing? Dan kun je meedoen aan een Jeugdrubriek. Door mee te doen maak je kans op een VIP-behandeling en een persoonlijke ontmoeting met Anky van Grunsven tijdens de finale van de Rabo Talenten Trophy. Tijdens deze finale worden diverse clinics en workshops verzorgd, waar jij aan mag meedoen. Een superkans om toptrainers te ontmoeten en kosteloos tips en adviezen te krijgen!

ik had hier al vaker van gehoord, maar nu mijn vraag, hoe weet je nou van te voren dat er van die rubrieken zijn bij die wedstrijd die je rijdt? staat dat in de paard en sport ofzo, want ik snap het niet helemaal kan iemand het mijn uitleggen

groetjes

Mactime

Re: talenten plan jeugd rubrieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 21:15

er worden alleen rabo paketten in de klasse M1, M2 of heel erg soms Z1 uitgedeeld .. alleen op de friese kampioenschappen is het voor de klasse M en alle klassen lager dan dat een pakket in zon pakket zit een brief waarin je uitgenodigd word (of geselecteerd) kan worden voor lessen van bv. christa laarakkers...

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 21:29

aha, maar dus niet in de B en in de L wat wel op de knhs site staat?

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 21:46

Volgens mij wel.. in alles klassen lager dan de M..
Voor de z is het nou rabobank trophy..

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 21:47

Klinkt leuk. ik ben ook wel benieuwd

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 23:52

Dat staat meestal in het vraagprogramma voor welke klasses er voor een Rabo pakket gereden wordt.
Eerst was het geloof ik alleen in het M en Z maar laatst kwam ik een wedstrijd tegen waar ze het bijv. in het L1 pony's of zelfs in de B uitdeelde.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 11:01

Het is wel zo dat er alleen pakketten uitgedeeld worden. Selecties zoals vroeger zitten er niet meer aan vast. Idd alleen nog Rabotrophy. En idd het talentenplan is er dus alleen nog maar voor wie er al is. (Maar daar zijn al zat topics over geweest).
Margon, weet jij al of je eerst stage moet lopen of eerst naar school? Mloui zul je er niet meer tegenkomen, die is ingeloot voor diergeneeskunde tegen alle verwachtingen in. Jij in elk geval veel plezier en succes toe gewenst in Deurne. (voorzover je het nog niet door had, ik ben Mloui's moeder.)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:08

in de paard en sport staat er achter de wedstrijd een R, dit betekend Rabo talenten plan. De organisatie bepaald volgens mij voor welke klasse het wordt uitgeschreven...

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 23:24

dus eigelijk kan je er alleen achter komen door zoiezo te bellen als er zoon R achter staat, om te kijken in wat voor rubriek dat zit?

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:27

Bij werkhoven is het ook voor de b dat ik gezien heb.
Dus ja schijnbaar ook in de b

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:40

Klopt ik heb ook 2 keer mee gedaan aan wedstrijden waar hiervoor gereden werd.
1e keer was ik eerste en kreeg een rabobank dekje, 2e keer was ik 6e en kreeg ik een tas met borstels en snoepjes.
Maar heb me niet geselecteerd ofzo, heb verder geen selecties gereden.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:46

@ Nathalie
hoe heb je je toen voor die wedstrijd ingeschreven? ben erg benieuwd ik zou er ook wel aan mee willen doen namelijk

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 10:18

@ nathalie, daar ben ikook benieuwd naar, hoe je je hebt ingeschreven

Passage1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:27

Jaaah ik ben ook erg benieuwd hoe je je hebt ingeschreven! Lijkt me leuk om mee tedoen!!

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:12

dat is een gewone wedstrijd en de rabobank in de omgeving waar de wedstrijd gehouden wordt die sponsort een rubriek, bijvoorbeeld de D/L1 en degene die eerste is geworden krijt een brief voor een Vip-arragement tijdens de Talenten trophy, een zadeldekje en een rabobank ''talenten''tas, die brief moet je invullen en op sturen als je zon pakket gewonnen hebt, dit geld tevens ook voor het springen. Voorheen was dit anders, maar nu kun je je pas echt selecteren om in aanmerking te komen als je z/zz dressuur, springen of eventing rijdt, en niet ouder als 25 bent. Jij hebt alleen de kans om de Finale/ of halve finale van de talenten trophy bij te wonen, waarbij diverse toppers aanwezig zullen zijn om hun weer wat te leren en jou vragen te beantwoorden. Ook krijg je als je de brief hebt opgestuurd, omdat je vip bent, een lunch aangeboden op die dag zelf en kun je de gehele dag gebruik maken van de vib-tribune, waar nog meer mensen zitten die zoon zelfde rabobank pakket hebben gewonnen als jij!