Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Wij hebben een hackney-merrie die ook superdruk en nerveus is op wedstrijden. Ook enorm vluchterig, is "gevaarlijk" dus. Wij hebben heel veel baat bij Cavalor Pianissimo in combinatie met magnesiumpoeder.
Sydney2005 schreef:Dat is nou net de reden waarom ik m thuis al inrijd, dan is ie thuis zijn energie al kwijt en is ie op wedstrijd veel rustiger... Daar rij ik m dan nog maar 10 minuutjes en dan meteen de ring in
Margreet schreef:Mijn feestnummer heeft lijkt het wel baat bij Bach Rescue Remedy.
3x gegeven, 3x goed. 1x vergeten en gelijk weer bal.
silvana schreef:Ik heb ook een streskikker.Bij mij helpen ook bachbloesems.Of phytocalm een vloeistof te geven door het eten of met een spuitje rechts streeks in de mond.Wel alleen te verkrijgen via de dierenarts.
Maar krijgt jou paard nu niet enorm veel voer? De mijne voer ik nu nog maar een handje , die staat nu wel 24/24 buiten.Maar wat die van jou krijgt eet ze zelfs in de winter niet.
Herbasan van pavo ,is ook een goede buik vuller zonder dat je ze heet maak.Ik zou zeker de condition voor een deel vervangen voor iets anders.