Wie heeft er ook zo'n SUPERveelzijdig paardje.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frankinero

Wie heeft er ook zo'n SUPERveelzijdig paardje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 21:28

Ik heb vandaag voor de 2e keer M1 gereden met Frank. We werden beloond met 163 en 160 punten en een 1e plek.

Maar wie gelooft mij als ik vertel dat ik 4 weken geleden een wedstrijd met hem had, er daarna niet meer mee gereden heb behalve van de week 2 keer. Gister heeft hij nog voorop in het vierspan gelopen tijdens een marathon bij Outdoor Gelderland.

En vandaag zadel ik hem en rij 2 winstpunten binnen. Super toch zo'n paard. Vorige week heeft hij tijdens Breda Hippique ook alle onderdelen in het vierspan gelopen.

Super toch zo'n paardje! Ben echt trots op hem.

Patriesja

Re: Wie heeft er ook zo'n SUPERveelzijdig paardje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 23:42

haha wat gaaf zeg....
is fijn als je eigenlijk gewoon door kan gaan waar je laatste keer bent gestopt hahaha

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 15:33

Franky blijft een super paardje!!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 15:37

Dat is wel erg veelzijdig Watvoor ras is het? Mus gaat wel, ze kan iig wel goed springen, M, en Z2 dressuur, en crossen vind ze ook leuk Daar is ze nooit mee uitgebracht, maar soms gewoon voor de fun.

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 17:23

Het is een NRPS-er van Ed King Hill.
Springen doen we helaas niet aan omdat onze bak iets aan de kleine kant is maar zodra we verhuist zijn gaan we dan ook proberen en misschien gaan we 13 augustus een proefcross (met lage hindernissen) rijden.

@Sjonnie, wat een poepie he die Frankinero.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:31

Wat gaaf!
Gefeliciteerd met je winstpnt!
Ik probeer van mijn paardjes ook hele veelzijdige paarden te maken, lukt me aardig vind ik zo! Meestal loopt het SGW Niveau van mijn paarden wat sneller omhoog als dressuur en springen. Maar goed ze lopen het wel allemaal!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:41

Heerlijk, zo'n paard die je voor van alles en nog wat kunt inzetten. Wat is Frank een prachtig paard!

Ik start L2-dressuur en B-springen met mijn paard. Zo heel af en toe crossen we ook wel eens, ooit wil ik nog eens met haar een SGW rijden (misschien ook wel meerdere).
Sinds kort is ze ook beleerd voor de kar, dit gaat echt Dus daar wil ik ook meer mee bezig. Maar ja, zonder tuig en kar kun je niet mennen dus daar zijn we eerst maar eens voor aan het sparen geslagen.

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 22:56

@Chantal_cs, bedankt, fijn he die gebruiksdieren. Daar beleef je heel veel plezier van.

@Porscherider, Ik vind Frank ook nog steeds prachtig als ik hem zie staan, kan ook nooit boos op hem worden.

Leuk he dat aangespannen rijden, heb je wat om voor te sparen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 23:28

NRPS is the best!

Leuk hè, van die veelzijdige paardjes!

Wij hebben er ook zo eentje, zie mijn profiel. Bij de pony's M2-dressuur en M-springen met 14 wp geweest en bij de paarden L-SGW met 13 wp. Momenteel loopt hij endurance met twee goed uitgereden klasse 3-wedstrijden (82 en 105 km) en bijna 1000 goed uitgereden wedstrijdkilometers op zijn naam. Verder vond hij de trail-oefendag ook erg leuk. Alleen in het tuig heeft hij nog niet gelopen, wel tussen de lange lijnen en dat deed hij alsof hij nooit anders had gedaan.

Helaas betekent 'superveelzijdig' niet dat-ie onverwoestbaar is: een ongeluk zit in een klein hoekje en hij staat nu dan ook te herstellen van een lichte blessure. Maar 't is een bikkel en ik ga er stiekem van uit dat het allemaal goed komt en dat-ie ooit nog wel eens een 120 loopt. Dan heeft-ie dat prestatiepredikaat voor het NRPS ook binnen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 09:21

Gefeliciteerd, goed hoor! Ik heb net als Chantal ook heel veelzijdige paardjes, ze zijn M dressuur, L springen en L sgw, en ik hoop dat Pablo aan het eind van dit jaar M2 dr, M spr en M sgw is Ze hebben ook nog alletwee een klasse I endurance gelopen, maar daar ligt mijn hart toch niet echt.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:06

Zoals ik al gezegd hebt, Frank is gewoon een super knol! Wees er maar zuinig op hoor Hij doet het echt goed!

Enne gefeli met je 1e 2 WP in M1 op naar de volgende!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:17

Gefeliciteerd, wat een superpaard.

Mijn pony is ook aardig veelzijdig, dressuur, springen, samengesteld en soms met mijn zus een kennismakingsklasse endurance. Tussen de lijnen loopt hij ook zonder problemen. Heerlijk toch zulke paarden.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:47

ik vindt het heerlijk zulke veelzijdigheids paarden, paard waar ik op rijd was met zijn vorige amazone dr l1, springen l, en l sgw, ik dressuur alleen nog maar met hem!! maar gewoon met rijden vindt ik het heerlijk als we op buitenrit zijn daar een boompje en daar een slootje!! geweldig!! alleen voor de kar nee doe maar niet!! maarja daar hebben we op stal wel 1 voor die kan dat allemaal!!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:21

Aah, NRPS, dat verklaart een boel Mus is ook NRPS. ZIjn echt superpony's.

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:31

Fijn he, van die paarden waar je alles mee kunt. Ik heb er ook zo een, speciaal daarom uitgezocht .
Jumper is Z springen, nu L2 dressuur (maar het gaat nu heel snel dus ik ga eind van de zomer waarsch. M1 starten), heeft in Ede gecrosst en is kampioen buitenrijden (misschien rijd ik nog wel eens zo'n kennismakingswedstrijd endurance, lijkt me wel leuk).
En ik had afgelopen zaterdag ook wedstrijd, in de hele maand er misschien 3 of 4 keer op gezeten (ik heb met die warmte altijd heel veel last van mijn astma en rug) en gaan met die hap, wp en 5e plaats... (Stiekem had ik wel lol, de parkeerplaats stond vol vrachtwagens (o.a. uit Erp...) en ik kwam daar met mijn b...knolletje...) En dat met een paard dat eigenlijk helemaal niet meer kan leven volgens de DA, laat staan wedstrijden lopen...
Nee, deze gaat echt nooit meer weg