eissen proef l1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

eissen proef l1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 22:40

ik kom steeds net iets te kort in de l1, ik zit steeds tegen de 150 punten aan, de ene keer moet ik rustiger rijden, dan weer meer inpuls dan weer dit, t is niet dat ik 1 ding echt belabbert gaat, ok wijken en middendraf gaan niet perfect, maar hij doet t wel...

waar zou ik op moeten letten voor een hoge score, over t algemeen heb ik een goede aanleuning, soms wat onrustig nog, en soms wat hoog, maar meestal wel volgzaam.

ga ook maar s met mn instructrice overleggen, en wat harder dr aan werken, maar wat kan ik volgens jullie doen om de punten omhoog te laten gaan?? waar moet ik vooral op letten, en wat levert me punten op?

alle tips zijn welkom

Sizz

Re: eissen proef l1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:08

In de L1 is het vooral belangrijk dat het paard mooi nagefelijk loopt. Ook moet hierbij de aanleuning constanter zijn. Anders gaat je dit veel punten kosten.

Eigenlijk moet alles net wat beter voor elkaar zijn dan in de B.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 08:18

Ik rijd ook L1, ik rijd op zich wel elke wedstrijd een winstpunt, maar niet echt met superscores. Ik heb geen B gestart met dit paard, dus ik weet het verschil niet precies, maar wat ik merk is dat ze in de L1 al meer van je verwachten kwa voorstellen. Precies op de letter rijden is niet meer genoeg, je moet ook wat gedurfder rijden. Ik heb hier in het begin aardig wat commentaar over gehad. Van de week heb ik hem wat gewaagder gereden, maar zaten er weer fouten in omdat ik hem dan minder onder controle heb, en had ik nog geen hoge score. Maar ik had nu wel 7'ens voor mijn middengangen en overgangen, dus het heeft wel effect. Nu nog de balans zoeken, en misschien zit er voor ons dan ook eens een prijsje in!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 11:01

ok, ik zal s kijken hoe hij er thuis op reageert als ik m nog feller rij, en zal proberen om m constanter bij mekaar te houden, hij heeft op zich een goede houding alleen is kijkerig en loopt er daardoor uit.

even hard oefenen dus, maar merk wel dat tegenwoordig zn middendraf en wijken al wel stukken beter gaan, en dat zijn echt 2 zwakke plekken van m.