Ik moest pas om 16.02 en 16.26 starten dus ik ging 's ochtends er al even heen om een beetje rond te kijken enzo. Toen heb ik Masja nog even gesproken en Gaby [Gabyfedde @ bokt] ontmoet.
Toen rond 12 uur weer naar huis om Riki in te vlechten en te wassen enzo. En rond 10 voor 3 was ik weer bij De Voornruiters.
Tegen die tijd dat ik ging losrijden was de kur op muziek bezig en mijn 2e proef moest ik NAAST die ring rijden dus veel vertrouwen had ik er niet in. Maar goed de 1e proef had ik aan de andere kant dus last van de muziek had ik niet. Riki was wel erg sterk maar dat kwam geloof ik door die muziek. Maar goed, 1e proef ging gewoon echt lekker. Wel een winstpunt waard vond ik
Gewoon rond de 160 punten of zo iets.Na de proef even stappen en daarna nog eventjes oppakken en dan de proef naast de kur op muziek
het ging gewoon echt op zn Hollands gezegd K.U.T. Riki was super sterk en ongelovelijk heet waardoor het allemaal gewoon echt niet lekker ging. Sommige oefeningen gingen dan ook wel weer goed maar geen winstpunt waard vond ik zelf, meer rond de 150 punten.Toen de prijsuitreiking; er waren 5 prijzen en er was ENORM hoog gejureerd aangezien de 1e prijs 193 punten had, 2e prijs 189, 3e prijs 186, 4e prijs 175++, 5e prijs 175+ en toen ik mijn coupons ging ophalen stond er op de coupon 175 punten
Net geen prijs maar wel mooi weer 2 winstpunten op zak
De 2e proef had ik 149 punten en dat klopte naar mijn idee dus wel
Marg is nu B +11 en dus L1 STARTGERECHTIGD
Ik heb nog 5 proeven in de B staan en daarna ga ik het maar eens in de L1 proberen. Ik ben benieuwd 
*edit*
Ik moet er nog even bij vermelden dat de middendraf echt super ging in mn 1e proef en waar ik dan dus ook met een 9 [
] beloont werd

(k vond t trouwens geen 186 waard... btjuh erg hoor gejureerd maarjah...)