hoi weet niet zeker of het hier hoort ik ga vandaag naar Outdoor Gelderland maar wie weet hoelaat anky van grunsven vandaag moet heb wel op haar site gekeken maar kon het niet vinden
Kijk even op www.outdoorgelderland.nl bij programma en dan startlijsten. Ik weet niet of de startlijst er al op staat maar je ziet in ieder geval het tijdschema.
*edit: oh nee DOM!!! Anky heeft gister de Special gereden met Sali dus ze start vandaag niet Heb het zelf nog gezien, oeps!
Anky is gister al geweest, die wint echt alles dus is maar goed dat ze vandaag niet mee rijd, hebben andere ook nog een kans om te winnen. Hier t programma:
zaterdag 16 juli 2005 Een dag voor het hele gezin met springen, dressuur, vierspannen en een speciale kinderochtend. 07.45 Outdoor Gelderland Prijs internationaal springen Silver League tabel A 1.40m 2 fasen
Expo Talent Sale Prijs internationaal springen Silver League tabel A 1.45m met barrage
Anemone Horse Trucks Prijs internationaal springen Gold League tabel A 1.40m progressief met joker
14:20 Van Vliet Kastanjehout Prijs mennen vierspannen marathon
RVG Woningen Prijs internationaal springen Gold League tabel A 1.50m met barrage kwalificatie Grote Prijs van Gelderland
19:30 Mid Summer Dressage Night, met: internationaal dressuur ABC Vastgoed Prijs international dressuur Grand Prix Kür op Muziek
Outdoor Gelderland Trofee finale klasse Z2 kür op muziek
Clinic van Edward Gal
Show Anky van Grunsven en Wibi Soerjadi 23:15 optredens van Flippen en Dutch Cher op de Culifair
owjah als je dan toch gaat kun je ook gelijk die clinic van Edward zien t zal wel weer druk worden. Hoop dat ik vroeg genoeg kom en toch een plaatsje ergens vooraan heb.
Clinic van Edward Gal en het optreden van Anky van Grunsven en Wibi nogwattes zijn tot 23:15, en komen achter elkaar, zitten aan het einde. Ik weet niet precies hoelaat het dan begint, maar ik gok 22:15?