Wedstrijdjasje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YentlKG

Wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 19:51

Hallo Bokkers!
Misschien een wat rare/domme (hoe je het maar opvat ) vraag, maar voor mij wel even fijn om het te weten.
Ik heb 2e hands een wedstrijdjasje gekocht, ziet er nog spiksplinternieuw uit, en is maar 4x ofzo gebruikt.
Maar hij is aardig groot (ben erg smal), me moeder gaat achter dunner maken (vraag me niet hoe, ze weet het al helemaal ) maar de lengte laten we wel zo.
Maar die is aardig lang, je ziet veel dat die tot de billen ongv komt, maar bij mij zeker wel 15 cm eronder.
Het is niet zo dat ik haast niet kan lopen ofzo om dat het zo laag is, en het komt ook niet tot m`n knieen ofzo
Maar maakt dit uit?
Hopelijk reageren er wat mensen, zodat ik het wat zekerder weet

(wist niet of het híer of bij VMR moest, als het verkeerd is, Sorry )

Groeties,
Yentl

Gjilke

Re: Wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:56

Ik denk dat het als jij er geen last van hebt met rijden het niet erg is. Of het mooi staat is een tweede.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:08

Ik vind een wat langer jasje vaak wel netjes staan, die van mij is ook niet zo kort.
Ik vind het aan de voorkant zo lelijk als je je gulp zo ziet zitten en de eventuele vetrollen over de broekband

Probeer wel even uit of je er niet op gaat zitten, dat is namelijk nogal irritant.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 06:51

15 cm onder de billen zal te lang zijn, met rijden zit je erop en dus zal je gestoord worden in je eigen beweging.
Probeer het voordat je moeder het gaat vermaken, als de schaar er in heeft gestaan kun je het niet meer doorverkopen.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 07:20

Klinkt als een zogenaamde "slipjas"
Is handig voor als je later Grandprix gaat rijden.

Probeer het jasje gewoon even tijdens het rijden. Mocht ie echt te lang zijn, dan kan je moeder deze vast nog wel wat inkorten!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 12:43

Oke bedankt voor de reacties!
Zo er valt het niet op dat die (dan) te lang is, want mijn billen zijjn ook erg kort (om maar zo te zeggen)

maar bedankt !

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 12:55

amondi schreef:
15 cm onder de billen zal te lang zijn, met rijden zit je erop en dus zal je gestoord worden in je eigen beweging.
Probeer het voordat je moeder het gaat vermaken, als de schaar er in heeft gestaan kun je het niet meer doorverkopen.

Ehmm. er komt geen eens een schaar in , en het was eigenlijk de bedoeling dat ik er wat in zou groeien, zodat als ik die later weer te smal voor mij is, we hem weer langer kunnen maken op de 1e stand. (hoe die eigenlijk moet dus)