we hebben bit controle gekregen, (waarschijnlijk zijn we 'verklikt' door iemand van onze club, want normaal controleert die persoon ons nooit, hij staat vak genoeg bij ons, en hij regelt eigenlijk alles voor onze club, maar als ze het hem zeggen kan hij niets anders he.) En fin maakt niet uit eigenlijk! Maar ik reed dus met een ongebroken rubberen trens, en hij was niet zeker of dat mocht, maar ik heb nu wedstrijd in zoutleeuw, en daarna in moorsele, deze laatste is 3 uur rijden!!! dus dan kan je niet even terug voor een ander bit! Wanneer ze me daar weer controleren (wat ik wel verwacht gezien die persoon die we 'verdenken' ook mee gaat op MSP) kan ik die wedstrijd niet rijden en ben ik voor niets naar daar gegaan (we vertrekken meestal savonds al!)
Mijn lesgever rade me aan om een rubberen gebroken trensje te kopen, omdat anders de 'overschakeling' te groot is, hij loopt immers al 15 jaar op een ongebroken trensje!
Maar die trens was te groot en te dik voor Exje, ze hebben hem niet in zijn maat, maar wel een rubberen D trensje,
wat is nu de precieze werking hier van én mag het op wedstrijd?