Breezer op zijn 1e onderlinge

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

just_bobby

Breezer op zijn 1e onderlinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 14:59

Gister met Breezer, mijn kleine Welsh Hengst van drie, een onderlinge wedstrijd gereden. Natuurlijk hartstikke opstandig in de inrijbak, mijn kleine mannetje, maar met een beetje doorrijden een aanpakken heb je dat er zo uit Maar goed, na een half uurtje inrijden toch die bak in! Hij was superbraaf, liep geweldig aan de teuigel, had perfecte stelling, reageerde goed op de hulpen en liep lekker door. Ongeveer de hele proef ging super, maar bij het afgroeten zag mijn kleine meneertje ineens een merrie de bak inkomen. Dus meneer lette niet meer op en wou wel even naar dat dametje toe! Gelukkig is meneer niet zo sterk en had ik hem algauw weer onder controle. De Jury kon er wel om lachen, maar toen ik in vrije stap de rijbaan moest verlaten, moest ik hem heel erg inhouden en had daardoor op die twee oefeningen allebei een 4... Verder bijna alleen maar 7s en een paar 6en. Super toch voor een 1e wedstrijd? 169 punten! Dat is gelijk 2 winsptunten! Mijn mannetje had nog nooit zo lekker gelopen! Ik ben trots op hem! Een 2e prijs binnen!!

Sjoos

Re: Breezer op zijn 1e onderlinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:31

goed hoor! gefeliciteerd!