Buikflap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Buikflap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:11

Ik heb dus een buikflap singel Ik heb deze alweer best lang maar nou was ik gister aan het rijden en zat ik te bedenken als me paard nou raar springt zou die dus in het klipje kunnen blijven hangen met ze stiften want bij deze buikflapsingel zit alleen een ringetjes en veder niet maar aangezien ik met martingaal spring klip ik deze altij vast met een klip..

Maar nou moet ik dus een andere oplossing verzinnen hoe ik me martingaal aan me singel vast kan maken weet iemand een optie????

Soraya92

Re: Buikflap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 17:13

ik denk dat dat een onmogelijke kans is !! Anders zouden ze toch nooit zo’n ringetje mogen maken ?? Ik heb mijn martingaal ook gewoon er doorheen gedaan ! Er gebeurt echt niks hoor!!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:16

Ja maar ik heb dus enkel en ringetje ziten. En daar heb ik een klip aan hangen en dan me martingaal en die klip is vrij groot omdat die anders niet aan me martingaal past. Ik zal wel even een foto maken...

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:26

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rachacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 17:59

De klip is wel redelijk groot maar ik denk niet dat een paard daar snel een stift in zal krijgen... Is het wel eens bijna gebeurd dan of ben je meer bang dat het kan gebeuren?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 20:17

Volgens mij valt dat wel mee, maar anders is een speciale martingaal met zo'n klein klipje(die heb ik weleens ergens gezien) een oplossing.
Of zelf wat in elkaar draaien natuurlijk Je kunt volgens mij wel een halsterklip aan je martingaal laten zetten(bij een schoenmaker ofzo), die kun je dan ook zo vast klikken.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 22:28

Bij zadelmarkt( ja geen gezeur erover ) heeft een vriendin van mij een buikflap gekocht, hardstikke fijn ding, ze crosst er mee en alles, en dat ding blijft goed, en daar zit speciaal zon ding aan waar je zo'n martingaal er mee aan vast kan maken, een soort lusje zal k maar zeggen, wat je ook bij bijv. je keelriem hebt!!

Je kunt ook een klipje(musketon achtig iets) aan je martingaal laten maken!!

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 00:27

Ik heb ook een buikflap singen echt super fijn.. maar bij mij zitten geen enge ringetjes aan..

ik zou er wel op een of andere manier een andere sluiting aan laten maken ik vind m ook maar een beetje eng er uit zien...
maar denk toch dat hij er niet in kan met zijn stiften maar voor de zekerheid is het altijd handig..

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 12:51

Soms zie je aan teugels van die snelsluitingen, van de klipjes die je aan je teugels kunt maken en dan kun je die zo aan je bit klikken. Deze zijn niet zo groot. Ik weet zo niet hoe ze heten, ga ik nog naar opzoek..

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 13:55

Ik denk dat de kans dat je paard daarin blijft hangen wel erg klein is...

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 16:07

ik heb ook een buikflap van zadelmarkt en die was maar 25 euro en hij is super fijn!!!!!