Wie mag naar de Limburgse Kampioenschappen outdoor in 2005?
Ik mag in ieder geval gaan met Cindy in de klasse C-L1 dressuur.
Misschien nog een boktmeeting?

xxx Nishada
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knightloekie schreef:Een stal genootje van me doet mee klasse E-B !! haha echt super goed van haar![]()
![]()
![]()
![]()
En ik weet het niet.. Heb pas 2 selecties gereden en as zondag heb ik de derde in Roggel.. Als ik daar hetzelfde presteer als die andere twee zit het er denk ik wel in..
Jnien schreef:knightloekie schreef:Een stal genootje van me doet mee klasse E-B !! haha echt super goed van haar![]()
![]()
![]()
![]()
En ik weet het niet.. Heb pas 2 selecties gereden en as zondag heb ik de derde in Roggel.. Als ik daar hetzelfde presteer als die andere twee zit het er denk ik wel in..
Hé..... ik moet ook zondag in Roggel!!
Ik moet smorgens starten en een vriendin van mij smiddags. Hoe laat moet jij?
knightloekie schreef:Heeeee gaan we elkaar dan eindelijk eens meeten ????![]()
![]()
Ik start op zaterdag om 14.00 uur en op zondag om half 1
Jnien schreef:knightloekie schreef:Heeeee gaan we elkaar dan eindelijk eens meeten ????![]()
![]()
Ik start op zaterdag om 14.00 uur en op zondag om half 1
Ik moet smorgens om 09:30 uur als derde.
Dan breng ik mijn paardje naar huis en kom ik wel terug, want ik 'moet' die vriendin voorlezen.
Als je me je naam (knightloekie zal wel niet in et boekje staan he) doorgeeft en/of startnummer en ring, dan zal ik proberen op tijd terug te zijn!!
knightloekie schreef:ah ja ik heb je gezien op de startlijst ! Dan kom ik eerst naar jou kijken ik ben er dan toch al denk ik.. een stalgenootje van mij is nr 5..
Oh ik sta trouwens niet op de pagina omdat ik later bijgeschreven ben (ik had mijn coupon te laat opgestuurd)Ik moet in ring 6 en ben startnr. 30 Mijn naam = Maartje Haug
Jnien schreef:
Ja leuk, en ik kom terug met mijn fototoestel in de aanslag, oké?!