Vraagje over startkaart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxmiszlizzxx

Vraagje over startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 19:21

Ik heb ongv 1 week geleden mijn startkaart aangevraagd.
Maar word die stratkaatr nu naar mijn huis gstuurd met de coupons? of naar mijn manege?
en denken jullie dat ik het red als ik 15julie mijn wedstrijd heb? zal ik dan mijn coupons al binnen hebben?
Alvast bedankt
En ps: de fotos van mij en me paardjes komen snel op internet!

Daantje1981

Re: Vraagje over startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 19:23

De kaart word naar je huis gestuurd.
15 juli is toch wel erg snel hoor. Ze zijn niet zo snel bij het KNHS...

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 19:42

Bij ons stuurt de KNHS alles altijd standaard naar de vereniging en dat is bij de meeste zo. Je kan even naar KNHS bellen wanneer je je kaart/coupons kunt verwachten (dit is wel kort dag binnen 2 weken).

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 22:12

VMR => WD

Kelloriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 22:15

15 juli red je waarschijnlijk niet, zo snel zijn ze niet. Ik heb 2 maandne moeten w8e, maar dat was in januarie, dan ist zowieso drukker...

Paris85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 22:22

De KNHS is een beetje vaag.. de ene heeft namelijk zijn startkaart binnen no time in huis en de ander moest een paar maanden wachten.. Het word dus echt een verassing voor je

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 22:54

ik heb de afgelopen maanden 2 x een startkaart aangevraagd.
Bij de eerste had ik de aanvraag maandag op de post gedaan, vrijdag (!!!) had ik hem thuis in de brievenbus

Bij de 2e duurde het iets langer, 1,5 week en toen waren ze vergeten de startkaart in de envelop te doen (kreeg alleen startcoupons dus), kheb gelijk gebeld, en 3 dagen later had ik toen ook m'n startkaart.

dus ik denk dat het tegenwoordig allemaal best wel snel gaat.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 22:56

Ze zijn al duidelijk versneld bij de KNHS, vroeger kon je een maand wachten nu een week als ze een beetje technisch zijn. Mijn fax had het faxapparaat verscheurd (werd me niet gemeld. Klinkt een beetje als mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 11:55

ik heb 2 weken geleden op m´n startkaart aangevraagd en gister viel tie samen met m´n startcoupons door de brievenbus. Dus als je een beetje geluk heb, heb je hem nog op tijd

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 12:20

anders kun je nog met blanco coupons starten, die hebben de meeste verenigingen op voorraad (vraag ff bij je eigen vereniging) en ik zou nog ff bellen met de KNHS als ik jou was.... bij mij waren ze mn aanvraag kwijt :@ duurde het 2 maanden....

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:43

Zie je wel dat ze een hond hebben die alles opeet

xxmiszlizzxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 19:40

whaaha THnx allemaal!!
Maare kan je die blanco0 coup0ns aanvragen? en als ik ze gewoon her nog heb liggen. Kan ik dan gewoon mee doen? maar als ze dan om me startkaart vragen?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 22:39

je mag met blanco coupons sterten als je je startkaart hebt aangevraagd maar nog niet in huis hebt... alleen dan mag het!! je paard moet uiteraard wel correct gevaccineerd zijn.
quote uit de paard en sport 11 juni 2005;
......in alle overige rubrieken en wedstrijden mogen wel blanco en universele startcoupons worden gebruikt, nadat de startkaartaanvraag bij de KNHS is ingediend. Dit is overigens altijd de verantwoording van de deelnemer.

Waneer na de wedstrijd blijkt dat de startkaartaanvraag niet of pas na betreffendewedstrijd is ingediend, worden resultaten niet verwerkt in het sportadministratiesysteem. een official hoeft hier tijdens de wedstrijd geen actie op te ondernemen, aangezien de startgerechtigheid van een combinatie alleen door de KNHS kan worden gecontroleerd. waneer blijkt dat de gegevens en/of startkaartaanvraag (nog) niet in orde zijn/is, wordt hierop door de KNHS actie ondernomen. voor vragen kunt u contact opnemen met de afdeling ledenadministratie 0577-408210...

ik zou dus als ik jou was wel ff bellen of ze je aanvraag binnen hebben, en hoever ze ermee zijn voor de zekerheid;)
succes