Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:dat maakt niet uit, maar daarna moet je dus promoveren naar het L1.
bokkenootje schreef:Het maakt wel uit als je geselecteerd bent voor de regiokampioenschappen. Dan kan je die proef beter niet rijden.
giwrliej schreef:het maakt wel uit bij iedere winstpunt die je teveel rijd krijg je een boete!
peerke schreef:bokkenootje schreef:Het maakt wel uit als je geselecteerd bent voor de regiokampioenschappen. Dan kan je die proef beter niet rijden.
Daar heb ik idd ook iets over gehoord. Maar hoe zit het dan?
bokkenootje schreef:Op de site van onze kring staat de tussenstand, ik weet niet hoe dat in Friesland geregeld is maar kijk even op de site van jullie kring.
Arabendu schreef:Waarom zou het niet eerlijk zijn? Zie liever combinaties die hun klasse volrijden dan die ruiters die met hangen en wurgen de winstpunten halen en maar zo snel mogelijk overgaan naar de volgende klasse.
Zolang jij in die klasse mag starten dan hoor je daar thuis, ongeacht hoeveel punten je rijdt.
En als die anderen het niet eerlijk vinden dat iemand anders beter rijdt dan moeten ze geen wedstrijden rijden totdat ze zelf goede punten kunnen halen
Annickk schreef:Ik ben zo lang in de B gebleven, omdat ik telkens net een klein winstpuntje haalde.. dan kan ik wel over naar de L gaan maar dan rijd ik telkens 140 punten heb ik denk ik zelf ook niet zoveel aan... de afgelopen 2 wedstrijden heb ik nu in de 160 gereden dus ik merk dat ik er nu eigenlijk pas echt klaar voor ben om over te gaan...ben dus absoluut niet in de B gebleven om prijzen weg te jatten!
BailyKarlos schreef:Waarom wil je in de B starten als jeal bijna winst genoeg voor de L2 hebt? (als je in de juiste klasse had gestart)
Iedereen wil toch een klasse hoger?
Bovendien is het natuurlijk niet eerlijk voor de anderen.
"Om de prijzen weg te jatten" zoals je dat welleens grof hoort.