Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna16 schreef:Ze zeggen het wel altijd maar ik vind van niet.
Ik scoorde op de selecties gewoon de punten die ik verder ook scoorde: 174 en 177. Normaal scoor ik met die pony ook in de 170 tot 180.
Op een RegioKampioenschap of Nederlandse vind ik de jury's meestal wel strenger, maar daar is (als het goed is) het niveau ook hoger dan op kringselecties.
JollyJumper schreef:Shanna16 schreef:Ze zeggen het wel altijd maar ik vind van niet.
Ik scoorde op de selecties gewoon de punten die ik verder ook scoorde: 174 en 177. Normaal scoor ik met die pony ook in de 170 tot 180.
Op een RegioKampioenschap of Nederlandse vind ik de jury's meestal wel strenger, maar daar is (als het goed is) het niveau ook hoger dan op kringselecties.
Ik vond ze juist op de Regiokampioenschappen veel minder streng. Of liever gezegd, ik had eindelijk eens het gevoel dat ze ons durfden te punten! Hier in de kring moet ik altijd 3x zo goed mijn best doen om boven aan te komen, op de Regiokampioenschappen was gewoon een nette foutloze proef genoeg.
Ik vind trouwens wel dat het niveau hier in de buurt veel hoger ligt dan in andere delen van Nederland. Ik start ook af en toe wel eens in een ander deel van het land, maar dan kreeg ik veel makkelijker wp dan hier, ook als er fouten in de proef zaten.
Maaiikii schreef:Op Selecties vind ik dat de jury's nauwkeuriger opletten dan op een gewone wedstrijd.