knhs

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco1

knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 16:21

omdat ik geen vervoer heb maar wel wedstrijden wil rijden moet ik te voet overal heen.

dus ben ik van plan om alleen de wedstrijden te gaan rijden die hier in de buurt gehouden worden.
nu was ik op de site van het knhs aan het kijken maar ik snap heel die kalender niet

ik woon bij eindhoven in de buurt dus daar in de omgeving zou ik kunnen gaan rijden.

het zijn dan wel weinig wedstrijden in de maand maar je moet iets

kan iemand mij vertellen hoe die kalender werkt?
en vinden jullie het een goede oplossing zo of zouden jullie het zelf nooit doen?

Fun_Fun

Re: knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 16:55

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:56

Zag idd dat ze m vernieuwd hadden op de site van KNHS. En niet in t voordeel.
Waarom zou je niet te voet naar een wedstrijd kunnen? Vroeger (ja ja vroeger) gingen ze bij onze vereniging ook te voet naar alle wedstrijden in de buurt.
Ik ga te voet naar de wedstrijden bij onze vereniging. De anderen zijn te ver vind ik.

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 12:29

die site is idd veel makkelijker.
@needje: hoeveel wedstrijden heb jij dan in een maand? is dat wel te doen zo of gaat dat wat langzaam?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:20

ik rij niet veel wedstrijden. We hebben er maar 2 van onze vereniging. En daar buiten moet ik altijd vervoer regelen, omdat ik dat zelf niet heb. Maar de dichtstbijzijnde wedstrijd is meer als een uur stappen te paard. (lijkt dichtbij, maar is t dus toch niet) Op zich wel te doen, maar dat trek ik niet met me rug. Dat is t grootste probleem. Naar t veld van onze wedstrijden is t 25 min. stappen. Dat gaat best.