Verslag Odijk (Anouk en Splash)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Verslag Odijk (Anouk en Splash)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 15:55

Vanmorgen om 8 uur Splash uit de wei gehaald. We kwamen er zeiknat uit. Toen het paardje schoongemaakt, gevlochten en kalkoensgaten uit gehaald. Toen even thuis wat droogsaangetrokken en weer naar stal. Kalkoenen ingedraaid, spullen ingeladen en Splash de trailer op. Op het terrein even rond gekeken en aangemeld toen opgezadeld en los gaan rijden. Ze reageerde erg pittig op mijn hulpen. Na 5/10 minuten losrijden begon ze erg lekker te lopen. Toen we de ring in mochten liep ze nog steeds zo lekker. Heerlijk ontspannen en er doorheen. Ik was erg tevreden over de proefjes. Ze reed lekkerder dan de laatste paar weken thuis. Erg trots dus.

We hebben een hele tijd gewacht op de prijsuitreiking, die was dan eindelijk na 2 uur wachten. Daar zat ik niet bij (ook niet verwacht). We moesten wachten tot ring 21 daar hadden we geen zin in dus eerst Splash naar huis gebracht. Toen vol goede moed weer terug. Coupons zoek. We stonden met een paar mensen en er waren een aantal mensen aan het zoeken. Uiteindelijk kwam er iemand mee aanlopen. Ik vond mijn eerste coupon, het voelde als een klap in mijn gezicht. Toen de volgende nog zo'n klap. Twee keer 147 punten.

Zelf niet erg blij met de punten en vond het ook niet terecht. Nog wel blij met een van de weinige 7's voor het aanspringen in galop Lachen Maar voor de rest erg teleurgesteld. Verdrietig

__Marije__

Re: Verslag Odijk (Anouk en Splash)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:00

aah vervelend
Nouja..denk dan maar zo: die jury kan wel zeggen dat ze me niet zo lekker vonden rijden.. ik wel.. en dat is toch het belangrijkste?
Was iedereen zo laag gejureerd of??

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 16:03

Dat weet ik ook wel maar toch. Het voelde zo super en dan vraag ik met toch af of mijn gevoel dan zo verkeerd is of dat de jury dacht van o draver is niks met dressuur of dat het er gewoon kuut uitzag Scheve mond

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:08

Ach gut Dikke knuffel voor jullie!
Gaat erom dat je het zelf lekker vond gaan, daar dan aan vasthouden hoor! En Splash heeft dik haar best voor je gedaan en dat is wat telt! Ach gut

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:11

Sluit me aan bij Carlaa.

Splash heeft gewoon goed haar best gedaan, en je bent terecht trots op haar. En dat gevoel telt en niet de punten van de jury.

Laat je niet kisten door een keer tegenvallend resultaat.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:12

Hee Nouk, dat is balen. Super trouwens dat je zelf wel een goed gevoel hebt overhgehouden aan de proefjes. Dat is wat telt. En volgende keer weer beter Lachen Komt goed! Jullie kunnen het!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 16:21

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:45

bah splash, vreselijk dat abdren moeten beoordelen wat ze van je vinden, mar blijf gewoon bij je eigen gevoel hoor Lachen

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 17:43

Jasses wat vervelend zeg! Ik heb zelf ook met een draver wedstrijden gereden en de ene jury vond het maar helemaal nix. Terwijl de andere het juist hartstikke leuk vond dat er een draver in de baan was. Tis erg smaakgebonden. Vork Ik zou zeggen zet toch door, als je gewoon goed rijdt kunnen ze op een gegeven moment niet meer om je heen. Knipoog Veel succes verder!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:55

He wat vervelend

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:20

zonde zeg!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:59

Anouk!
Volgende keer beter!
Was gewoon jullie dag niet. oliebol happens!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 21:02

Ah gossie jammer van je punten zeg!
als je gevoel goed was dan liep ze super hoor!
het is alleen wel even wat anders L1 dressuur dan Bdressuur dat wordt veel zwaarder gejureerd.
Probeer je eige gevoel vast te houden de punten komen vanzelf!
je weet nu dat splash het kan!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 21:43

Hee jammer joh.
Je moet het maar gewoon positief inzien. Er was gewoon streng gejureerd en de volgende keer rij je wel hoger.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 22:51

Op de foto's ziet het er netjes uit. jammer dat de punten tegen je gevoel ingaan, maar volgende keer beter. Dat is nu eenmaal dressuur.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:34

Wel balen anouk, misschien dat de jurys het volgende keer wel positief zien. Ik denk als je minder last van je buik krijgt en jij rechter op kan zitten dat het beeld wel een stuk mooier worden.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 13:21

Ik heb mezelf vandaag tot de orde geroepen. Splash en ik hebben het super gedaan en ik weet dat we het kunnen. De B begon ook moeilijk en daar zijn we ook doorheen gekomen. We moeten nu even doorzetten en als het dan niet gaat, kunnen we altijd nog besluiten te stoppen met wedstrijden!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 13:59

heejj, ik blijf Splash erg leuk vinden en op de foto's ziet het er goed uit!! Ik rijd ook wedstrijden en ik rijd ook nog heel moeilijk een winstpunt(B-dressuur maar rijd nog niet zo lang wedstrijden). En je rijd wedstrijden toch ook wel beetje voor de lol of niet soms?? Volgende beter Pling

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:35

SplashIsLief schreef:
We moeten nu even doorzetten en als het dan niet gaat, kunnen we altijd nog besluiten te stoppen met wedstrijden!

Wat een positieve instelling Anouk!

Het zou idd jammer zijn om nu na één teleurstelling in een hogere klasse te stoppen. Probeer het een kans te geven, stoppen kan altijd nog. Je merkt vanzelf wel of het haalbaar is of niet. Maar het belangrijkste is wel dat jullie er allebei plezier in hebben!

Match

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:51

SplashIsLief schreef:
Vanmorgen om 8 uur Splash uit de wei gehaald. We kwamen er zeiknat uit. Toen het paardje schoongemaakt, gevlochten en kalkoensgaten uit gehaald. Toen even thuis wat droogsaangetrokken en weer naar stal. Kalkoenen ingedraaid, spullen ingeladen en Splash de trailer op. Op het terrein even rond gekeken en aangemeld toen opgezadeld en los gaan rijden. Ze reageerde erg pittig op mijn hulpen. Na 5/10 minuten losrijden begon ze erg lekker te lopen. Toen we de ring in mochten liep ze nog steeds zo lekker. Heerlijk ontspannen en er doorheen. Ik was erg tevreden over de proefjes. Ze reed lekkerder dan de laatste paar weken thuis. Erg trots dus.

We hebben een hele tijd gewacht op de prijsuitreiking, die was dan eindelijk na 2 uur wachten. Daar zat ik niet bij (ook niet verwacht). We moesten wachten tot ring 21 daar hadden we geen zin in dus eerst Splash naar huis gebracht. Toen vol goede moed weer terug. Coupons zoek. We stonden met een paar mensen en er waren een aantal mensen aan het zoeken. Uiteindelijk kwam er iemand mee aanlopen. Ik vond mijn eerste coupon, het voelde als een klap in mijn gezicht. Toen de volgende nog zo'n klap. Twee keer 147 punten.

Zelf niet erg blij met de punten en vond het ook niet terecht. Nog wel blij met een van de weinige 7's voor het aanspringen in galop Maar voor de rest erg teleurgesteld.

He Splash, grappig.. ik ben het hele weekend op het concours geweest, want ik zat in de organisatie van het hele evenement (dus niet van de kringen op zaterdag). Jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet.

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:53

Jammer dat je punten niet zo hoog waren. Maar gelukkig vond je hetzelf wel hardstikke goed gaan.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 18:37

Dank jullie wel
@ Match had je dat niet van te voren kunnen zeggen Volgende keer beter, misschien maar is een meeting anders

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:59

Dat klinkt als wat ik altijd heb.
Zelf een goed gevoel hebben, en dan punten krijgen die je dan totaal niet kan plaatsen!

Ik heb de laatste keer zo goed gereden, zo had hij nog nooit gelopen en ik had de slechtste punten ooit!

Het zegt echt niks!

Wees maar blij met jou gevoel, en dat jij weet dat het goed ging!
die punten komen wel weer, zoals de rest al zegt.. volgende keer beter!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:53

balen he, als je zelf echt een goed gevoel hebt en dan zulke punten!
als je ze zo verwacht is het al niet leuk, maar als je hoop hebt op wel een punt is het echt vervelend.
Nouja, veel succes weer de volgende keer en dan hopen op een jury die het wel met je eens is!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:21

Aaah jammer Nouk