Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quarterh0rse schreef:best een leuk idee, alleen het moeilijkste is altijd om een geschikte locatie te vinden waar trailer geplaatst kunnen worden, ringen kunnen worden neergezet, er moet een jury komen, kunnen er winstpunten worden behaald of is het alleen voor de lol? etc etc ect
Quidou schreef:endurance is misschien nog wel het handigste omdat je daar geen "echte" jury's voor nodig zou hebben...
Japke_Z schreef:nee, een competitie is toch echt wat te veel gevraagd, wij hebben al genoeg moeite een locatie te vinden voor een benefiet wedstrijd........
Quintjuh schreef:hej,
het enige probleem wat er is, is het financieel plan, dus hoeveel moeten de deelnemers betalen of moet er wel iets betaald worden, het plan verder is de moeite niet waard, erg simpel op te zetten en ik weet al 17 terreinen door heel nederland die ik gebruiken mag (voor niets)..
Handig ven mensen door heel nederland kennen dit zijn echter terreinen van boeren die goed tot zeer goed ken... Ook is in dit geval het kleinste terrein, parkeerruimte 100x400 m. en het rijterrein 900!x300 m. Het grootste terrein is echte nog 4 x zo groot!
Ook heb ik 2 SGW terreinen tot mijn beschikking kunnen krijgen, dus ruimte voor parkeren, ruimte voor dressuur terrein, ruimte voor spring terrein en een geheel KNHS goed gekeurde cross, ook de eigenaar (beide terreinen zijn van 1 eigenaar) Zou als het door gaat, voor jury's kunnen regelen die echter ook niets kosten, voor springen, dressuur als cross,,, Zelf wou de man wel alles volgens de KNHS doen dus ook dat alles goed gekeurd wordt, maar echter niet voor punten mee telt...
Ik ben op dit moment hard bezig en werken nu met 2 mensen aan het financieel plan de rest is namelijk al af!
Gr. Alice