Vandaag weer starten met Sandor. Het was superheet natuurlijk dus ik had zoiets van.. We zien wel waar het schip strand.. Ik was deze keer redelijk relaxt vooraf en San ook dus dat was wel fijn.
Losrijden heel rustig aan gedaan..
Ik had hier vaker gestart.. en wat gebeurde.. De jury auto's stonden nu aan de andere kant.. Dus dat was wel even orienteren. En heel spannend want nu kwamen de reclame borden wel heel dichtbij.. En al die mensen die daar op het gras zaten waren ook wel erg spannend.
Maar goed Proef 1..
Heel veel spanning..

Hij was erg kijkerig... Dus duidelijk nog niet moe gereden..
Dus tussendoor nog even gegalopeerd etc.. en even wat meer opgepakt tussen de proeven door.. Want was echt een beetje teleurgesteld in hem.
Proef 2 .. zit ik in de baan.. Mocht ik er weer uit. Programma was na de eerste startlijst door uitvallers nogal vervroegt.. dus moest er nog even 1 voor.. terwijl ze eigenlijk veel te laat was..
Nou ja.. ik even duidelijk gemaakt dat ik daar absoluut niet blij mee was... Maar ja.. 6 minuten later alsnog de baan in..
San alweer wat braver.. maar nog erg gespannen.. Mensen gingen weg met trailers.. dus heel wat reuring rond de baan.. Maar op zich tevreden.. Maar niet super voor mijn gevoel..
Maar wat blijkt... Het zal er niet zo hebben uitgezien dan hoe het voelde want we waren in de eerste proef derde !!! met 166 punten..
Wist niet wat ik hoorde..

En de tweede proef dan geen prijs maar wel 160 punten...

Dus we gaan weer lekker.. Inmiddels L1 + 4