Jury door hitte bevangen ;)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaB

Jury door hitte bevangen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 18:03

Tong uitsteken

Vandaag weer starten met Sandor. Het was superheet natuurlijk dus ik had zoiets van.. We zien wel waar het schip strand.. Ik was deze keer redelijk relaxt vooraf en San ook dus dat was wel fijn.
Losrijden heel rustig aan gedaan..
Ik had hier vaker gestart.. en wat gebeurde.. De jury auto's stonden nu aan de andere kant.. Dus dat was wel even orienteren. En heel spannend want nu kwamen de reclame borden wel heel dichtbij.. En al die mensen die daar op het gras zaten waren ook wel erg spannend.

Maar goed Proef 1..
Heel veel spanning.. Hyper! Hij liet me niet zitten met doorzitten.. Bleef gelukkig wederom braaf in de linkergalop !!! Maar helemaal niet tevreden....
Hij was erg kijkerig... Dus duidelijk nog niet moe gereden..
Dus tussendoor nog even gegalopeerd etc.. en even wat meer opgepakt tussen de proeven door.. Want was echt een beetje teleurgesteld in hem.

Proef 2 .. zit ik in de baan.. Mocht ik er weer uit. Programma was na de eerste startlijst door uitvallers nogal vervroegt.. dus moest er nog even 1 voor.. terwijl ze eigenlijk veel te laat was..
Nou ja.. ik even duidelijk gemaakt dat ik daar absoluut niet blij mee was... Maar ja.. 6 minuten later alsnog de baan in..

San alweer wat braver.. maar nog erg gespannen.. Mensen gingen weg met trailers.. dus heel wat reuring rond de baan.. Maar op zich tevreden.. Maar niet super voor mijn gevoel..

Maar wat blijkt... Het zal er niet zo hebben uitgezien dan hoe het voelde want we waren in de eerste proef derde !!! met 166 punten..
Wist niet wat ik hoorde.. Rolleyes
En de tweede proef dan geen prijs maar wel 160 punten... Cool
Dus we gaan weer lekker.. Inmiddels L1 + 4

sphinxie

Re: Jury door hitte bevangen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:19

Ik heb je zien rijden in de tweede proef, het zag er echt netjes uit hoor! 166 vond ik zeker verdiend. Het was wel onwijs warm he? Ik heb maar een kwartiertje losgereden en kon mijn beide proeven zo achter elkaar aan rijden, heel fijn.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 18:36

166 was eerste proef, 160 tweede.. Welke had jij nou gezien dan ?

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:40

Sorry, de tweede heb ik gezien. Jij vond de tweede beter, dus nam ik aan dat je (niet goed gelezen) daarvoor 166 had. Dat was dus 160. Het zag er in ieder geval erg fijn uit.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:57

Gefeliciteerd met je twee winstpunten, schiet lekker op zo! Gewoon lekker veel wedstrijden rijden, wordt het vanzelf allemaal wel minder spannend.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:19

goed hoor!! Haha! gefeliciteerd met je wp's Lachen 166 +2 = 2 wp's Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:45

narrator schreef:
goed hoor!! Haha! gefeliciteerd met je wp's Lachen 166 +2 = 2 wp's Tong uitsteken

+3 Knipoog

169 is twee winstpunten. Tong uitsteken

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 06:25

Gefeliciteerd, ik heb je niet gezien maar ik moest zelf om 9 uur starten. Ik ben om half twee naar huis gegaan.
Ik vond de dag al lang zat. Ik was om half 7 al op stal Haha! .

Ik had 147 en 153 een puntje hoger dan de vorige keer Haha! .

lieferdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 13:39

mijn f proef in de bak ging gister wel ok was 2de geworde met wel bagger weinig punten 117
me pony was echt helemaal zat want ik moest om 3 uur rijde en t was 34 graden zwete me dood in de bak met me jasje aan. wij mochte niet in zomer tenue. lag en tijdens het inrijde nog naast ok..me pony had geen zin..dus die begon t bokke en ik lag ernaast..en toen stond het hekkie van de buite bak ope toen ging ik in volle gallop naar de spuitplaats waar wij de paarden sponzen..dus was niet echt geweldige dag ..rij liever in wat kouder weer..dit was echt teveel van t goede en volgens mij was me jury ook weg gezakt onder t warme weer ze had al mijn stap gedeeltes niet eens gezien terwijl ik die wel gedaan had

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 14:05

Gefeliciteerd zeg!!
Mooie punten! Ja