Maargoed, ik dus losrijden, en hij keek de hele tijd met zo'n schuin oog naar alles wat er om hem heen gebeurde, hij liep niet lekker, en stoven treinen langs het losrij terrein, het stofte als een gek, en de bodem was ook niet optimaal...
Dus ik besloot mn teugels los te gooien en liet Ixo maar stappen totdat mn proef begon. Ik had het helemaal gehad met hem, en met de hitte. Het was ZO warm!
Gelukkig waren er een paar uitvallers. Dus voordat mijn proef begon heb ik hem voor de ringen even opgepakt en ben toen pas echt gaan rijden. Hij liep stukken beter, en ik was er klaar voor...
(het was nog best spannend, want ik heb volgende week al mn eerste M2 wedstrijd en ik moest nog 1 winstpunt

De ringen waren afgezet met hekjes (gelukkig niet van die stomme bordjes). Dus begon aan mn proef en de eerste proef verliep best lekker.
Toen begon ik aan mn 2e. In de 2e proef moest je op G op de middenlijn aanspringen in galop, en dat vind Ixo nooit zo fijn. Dus HOPA! Met 4 benen in de lucht sprong ie aan

Daarna hebben we nog een uur zitten wachten in een SNIK HETE kantine..
Maar geduld loont

1e proef: 1e met 168
2e proef: 3 e met 162!!
Mijn groom Mirjam heeft ook nog SUPER mooie foto's gemaakt:
viewtopic.php?f=10&t=427754
Volgende week M2