Rekening niet betaald, punten tellen niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Rekening niet betaald, punten tellen niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:23

Krijgt mijn moeder net een brief thuis van de KNHS dat er een rekening niet betaald is, en dat ik de wedstrijd die ik op Oud-beyerland heb gereden niet meetelt, omdat ik die rekening niet betaald heb. Nu kan ik daar niet van wakker liggen omdat ik geen punten gereden heb, door een op hol geslagen kudde schapen. Maar daarna heb ik ook nog bij mij thuis gereden, en daar heb ik wel 2 winst gehaald, dus daar baal ik wel van. Dat van Oud-Beyerland kan niet meer terug gedraaid worden, maar van Reyerbos wisten ze het nog niet, mijn moeder heeft de rekening nu vandaag met spoed overgemaakt, maar ze hebben nooit van te voren gewaarschuwd, en wij dachten dat deze kwam te vervallen omdat ze springcoupons gestuurd hadden en ik die niet nodig had, dus die had ik teruggestuurd!

Waarom waarschuwen ze met zoiets niet dat je start niet geld als je niet betaald?!
Ik heb er in ieder geval niet van gehoord, stel dat ik wel punten had gereden was ik ze mooi weer kwijt. Ik krijg maar geen geluk met die starts, twee andere punten tellen ook al niet mee omdat die verenging zich niet aangesloten had.

Gjilke

Re: Rekening niet betaald, punten tellen niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:29

Dan moet je ook maar gewoon betalen... Ja sorry hoor.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:33

Hmm ja, jammer voor die punten, maar wel een goede afleer Knipoog
Misschien neemt de KNHS genoegen met de spoed-betaling; maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:45

Gjilke schreef:
Dan moet je ook maar gewoon betalen... Ja sorry hoor.

Uhm sorry jij hoor, maar heb je wel gelezen? Hun hebben mij startcoupons opgestuurd die ik niet aangevraagd was, dus die heb ik teruggestuurd met de rekening, en dacht dus dat die te vervallen zou komen, en een nieuwe zou krijgen voor de spullen die ik wel kreeg. Die heb ik niet gekregen, dus waarom zou je dan iets betalen waarvan je niet weet dat je het moet betalen, hoeveel het is en waarom?

Af en toe is lezen ook zo moeilijk he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:46

NehnaDagmar schreef:
Hmm ja, jammer voor die punten, maar wel een goede afleer Knipoog
Misschien neemt de KNHS genoegen met de spoed-betaling; maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Mijn moeder heeft telefonisch contact gehad, en het gelijk overgemaakt, dus het is ook vandaag binnen bij hun. De wedstrijd heb ik 2 weken terug gehad. Ik wil er wel van leren, maar als je geen rekening thuis krijgt weet je ook niet dat moet betalen toch?

Bovendien is mij nooit verteld wat de consequenties daarvan zijn. Ik vind dit eigenlijk ronduit asociaal, er zijn toch kosten aan een wedstrijd verbonden!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:10

Hmm.. ik heb het ook verkeerd gelezen geloof ik.. (Staat misschien ook niet zo duidelijk in je verhaaltje Knipoog ) Ik dacht dat je gewoon een rekening had gekregen, die terecht was en dat je die niet had betaald. Als je springcoupons gestuurd krijgt die je niet hebt aangevraagd en je stuurt ze netjes terug; dan hoef je toch geen rekening te betalen? Of snap ik het nu nog niet Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:17

Dat snap ik dus ook niet helemaal, waarom hebben zij ook geen nieuwe rekening gestuurd?

Soms kan ik de KNHS echt wel schieten!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:20

Ik begrijp je verhaal echt totaal niet, ik dacht te lezen dat je daar gestart had en niet betaald. Dat is gewoon stom, je weet zelf ook denk ik wel dat je elke wedstrijd gewoon moet betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:57

Betaal jij rekeningen als je ergens een wedstrijd start?

Ik niet, ik betaal wel startgeld, zonder startgeld start je niet. Misschien toch nog eens het verhaal lezen?

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:17

volgens mij gaat het hierom..
ze kreeg startcoupons binnen voor het springen terwijl ze die niet besteld had.
deze heeft ze terug gestuurd samen met de rekening.
daarna er niks meer over gehoord.
verder gewoon gestart, en ineens een brief in de bus dat ze niet betaald heeft. en dat punten niet tellen..

toch?

vind het een beetje belachelijk.. normaal gesproken krijg je ALTIJD nog een herinnering.. Verward KNHS eh..

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:20

Typisch KNHS...sorry hoor, maar voordat zij een keer hun administratie bijgewerkt hebben zijn we nog minstens 10 jaar verder...
Succes met de afhandeling iig!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:39

niks aan de hand gewoon je rekening betalen en je evt behaalde punten worden gewoon bijgeschreven. heb ik zelf ook gehad

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 20:26

ShannaY schreef:

Uhm sorry jij hoor, maar heb je wel gelezen? Hun hebben mij startcoupons opgestuurd die ik niet aangevraagd was, dus die heb ik teruggestuurd met de rekening, en dacht dus dat die te vervallen zou komen, en een nieuwe zou krijgen voor de spullen die ik wel kreeg. Die heb ik niet gekregen, dus waarom zou je dan iets betalen waarvan je niet weet dat je het moet betalen, hoeveel het is en waarom?

Ik denk dat het voor jou moeilijker is een verhaaltje te schrijven Knipoog
Zoals ik het lees heb je iets niet betaald. Dat het onaangevraagde startcoupons waren vermeldde de historie niet.

Maar in dat geval vind ik het vrij banketstaaf.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 21:11

Als je betaald heb krijg je die punten er alsnog bij hoor,
spreek uit ervaring Knipoog
Heb wel eens een duplicaat startkaart ongevraagd opgestuurd gekregen en weigerde die natuurlijk te betalen. Pas toen de boel opgelost was werden de punten allemaal alsnog netjes bijgeschreven. Bewaar wel je coupons voor de zekerheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:02

Gjilke schreef:
Ik denk dat het voor jou moeilijker is een verhaaltje te schrijven Knipoog
Zoals ik het lees heb je iets niet betaald. Dat het onaangevraagde startcoupons waren vermeldde de historie niet.

Maar in dat geval vind ik het vrij banketstaaf.

Citaat:
omdat ze springcoupons gestuurd hadden en ik die niet nodig had, dus die had ik teruggestuurd!

Ja idd, erg moeilijk stukje, en het vermeld al helemaal niet dat ik coupons kreeg die ik niet nodig had Clown

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:20

Ach ja, lezen blijft moeilijk.. (Heb er zelf ook vaak moeite mee Tong uitsteken )

Ah joh Shan, morgen gewoon 4 winst halen en alles komt goed Knipoog

Wollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 00:18

Misschien een beetje blonde vraag hoor, maar moet je bij jullie niet gewoon op het concours betalen?

Bij ons moet je gewoon op de wedstrijd betalen ( of van te voren) en als je nog niet betaald hebt, worden je coupons ingehouden op het secretariaat tot je dan alsnog komt om te betalen....

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 00:21

De coupons worden gewoon naar je huis opgestuurd... Maar ShannaY dressuurt en kreeg dus i.p.v dresscoupons, springcoupons dus die heeft ze toen met de rekening terug gestuurd. In de tussen tijd had ze al dresscoupons gekregen, maar geen rekening erbij..

Nog even voor de duidelijkheid, het ging hier dus niet om startgeld, maar om coupons!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 00:25

Wollie schreef:
Misschien een beetje blonde vraag hoor, maar moet je bij jullie niet gewoon op het concours betalen?

Bij ons moet je gewoon op de wedstrijd betalen ( of van te voren) en als je nog niet betaald hebt, worden je coupons ingehouden op het secretariaat tot je dan alsnog komt om te betalen....

heel domme vraag,want het gaat hier in dit geval niet over het STARTGELD maar over het GELD VOOR EEN STARTKAART!!!
De ts hier, heeft dressuurcoupons gesteld, maar kreeg ipv die, springcoupons. De TS heeft hierna gevraagd om DRESSUURCOUPONS en dacht dat hierbij een nieuwe rekening zou komen,echter deze kwam niet en dus heeft de TS dat ook niet betaald, aangezien als je er geen rekening van krijgt,weet je ook niet wat en hoeveel je moet betalen.
Snap ik het zo goed???

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 00:34

Bijna Tong uitsteken Dat geld voor een startkaart moet zijn geld voor coupons! Maar het gaat dus om startcoupons!
Startgeld betaal je gewoon bij een wedstrijd anders mag je niet eens starten..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 08:07

ja ik bedoelde coupons Tong uitsteken heb je gezien hoe laat het was toen ik dat typte Tong uitsteken haha ik was dus niet helemaal meer op de bewoonde wereld Tong uitsteken

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 08:11

Belachelijk van de knhs, geen herinnering opsturen, gelijk punten die misschien niet meetellen en ook nog eens betalen voor iets wat je niet gehad hebt?
Of heb je daarna wel de goede coupons gekregen?

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 12:39

ShannaY schreef:

Boos! DUIDELIJK schrijven is ook zo moeilijk he....... Belachelijk dat je zo reageert zeg!! Als je eerst zelf eens duidelijk bent geef daarna dan iemand anders maar de schuld......

Maar ehhhhh ik zou er nog wel eens achteraan gaan. Dit kan natuurlijk niet en de fout ligt bij de KNHS. Zou ik in ieder geval over bellen en/of een brief schrijven... (maar dan wel duidelijk !!! Bloos

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 16:33

het is inderdaad zo bij de KNHS dat als je een betaal achterstand heb je niet mag starten-startkaart-coupons of wat dan ook mag doen of aanvragen, ga je wel gewoon starten dan is daar het gevolg van dat je punten die je eventueel gereden hebt, niet gerekend worden..

In jou geval is er als ik het goed begrijp een foutje gemaakt vannuit de KNHS, in dat geval moet je bezwaar aantekenen en dat opsturen..zou ik wel aangetekend doen...dit moet je opsturen T.A.V Mevr. J Klein.

succes!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:42

ShannaY,

je verhaal is erg onduidelijk geschreven en ik vind het het niet vreemd dat andere bokkers er iets anders uit begrijpen dan jij kennelijk bedoelt. Volgende keer dan ook normaal reageren.