Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) maar wij hebben 6 selectie wedstrijden waarvan je er 2 mag laten vallen...als je de andere 4 zo goed mogelijk rijd mag je door...ik mag dus al niet door want heb de 1e 2 niet gereden omdat mijn pony toen nog stil stond ivm peesblessure..nu heb ik zondag de 3e selectie wel gereden en was 8e..niet goed genoeg dus..maar dat maakt mij niks uit want ik ben al blij dat ik weer mag rijden 
vincentlover schreef:Ja mar,hoe weet ik nou welke mijn selectieproef was? En Lichtenvoorde heb ik me niet voor ingeschreven, dus dan heb ik maar 1 selectiewedstrijd gewonnen, dan mag je zeker niet naar de gelderse?
Ik kan me nu zeker ook nietr meer opgeven voor lichtenvoorde?

Soraya92 schreef:En weet iemand hoe dat zit in Noord Holland ??

Dat hangt van je vereniging af).
(of je kunt coupons voor de regio inleveren bij de kring, dat moet ik zelf nog even navragen)
Ik heb me ingeschreven voor Gasselte, maar weet iemand hoeveel je er in Drenthe moet rijden ?
vincentlover schreef:Wanneer is lichtenvoorde dan? Kan ik me daar nu nog voor inschrijven?
vincentlover schreef:Wanneer is lichtenvoorde dan? Kan ik me daar nu nog voor inschrijven?

Soraya92 schreef:@ Gomir , dat is mooi want ik moet ook in Middenbeemster , ik zit ook bij kring midden !!
Met hoeveel pony’s mag je eigelijk totaal starten ? Want ik wil Shetan ,Soraya en Nimzikki alle3 dressuren en springen ! Maar ik vraag me af of dat wel mag ....
!!!!
!!!