Viertal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jits

Viertal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 13:31

Wie rijden hier wedstrijden in viertal (afdelingsdressuur)? Kun je gewoon een viertal oprichten of zijn daar bepaalde eisen aan verbonden? En hoe gaat het in zijn werk met wedstrijden (startkaart, coupon e.d.)? En hoe vaak trainen jullie gemiddeld?

marlou

Re: Viertal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:48

ik rij in een viertal. maar hoe het voor de rest gaat weet ik niet echt. Ik ben erbij gevraagd toen het viertal al bestond

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:54

Je moet alle 4 lid zijn van een rijvereniging of ponyclub.En een startkaart hebben.Maar je wedstrijdsecreatresse van de club kan je hier alles over vertellen. Kun je ook opvragen bij de KNHS. Succes ermee.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:14

ik ben er net ook pas bij gevraagd! rijd namelijk pas met me pony bij de club! me zus zat er bij toen het ook al bestond!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:06

heb er 5 jaar bij gereden. En idd je moet allemaal een startkaart hebben. Je moet het aanvragen bij de KNHS, en dan krijg je bepaalde coupons voor het viertal.

En wij trainden altijd 1x in de week. En voor de drentse kampioenschap trainden we 2(en als het niet goed gin 3x) in de week. Hetzelfde geld voor de Nederlandse kampioenschap.

We hebben ook een kur op muziek gereden met ons viertal in de M. Was ook heel gaaf om te doen. Mischien leuk, omdat ook eens te proberen Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:52

Ik heb 2 jaar viertal gereden. Gaat idd gewoon via de club, het is dus het handigst om van 1 vereniging dan met zn vijfjes een viertal te hebben. Daarmee kan je je dan voor wedstrijden opgeven.. Maar ik geloof dat het meest belangrijke al voorbij is gekomen Lachen Het is wel super hard werken maar heel erg leuk!!! Op de Hippiade waren we nog reservekampioen! Best wel een kick, hadden we niet verwacht als Friese boeren Knipoog (zucht)

dunya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:13

Ik heb ook in een viertal en in een achttal gereden, maar op het laatst was het niet echt gezellig meer onderling, erg jammer. Dus toen is het gestopt.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:26

Wij gaan nu ook weer proberen een viertal bij elkaar te krijgen bij de club.
Er zijn bij ons vier mensen die er echt super veel zin in hebben, al is het maar gewoon voor de lol, maar we hopen dat we de vijfde persoon er ook nog bij krijgen. Het is natuurlijk ook erg handig om iemand te hebben die het viertal voorleest, dat was bij ons ook nog moeilijk, maar gelukkig heb ik een lieve zus die dat wel wil proberen.
Ik hoop dat het ons gaat lukken.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:25

Ik rijd ook in een (M) viertal!
Wij oefenen 1x in de week en voor belangrijke wedstrijden 2 of 3 x en anders als het niet goed gaat ook 2 x in de week, het is veel werk, maar dan bereik je ook wat! Pling
Van die startkaart enzo staat hierboven al in berichten, en er is ook nog een regel met een aantal punten (z-ruiter/amazone = 3p, m-ruiter/amazone = 2p, b/l-ruiter/amazone = 1p) en dan mag je bijv. in een L crossproefje max. 6 punten hebben ofzo. maar dat moet je maar even nakijken bij de knhs..

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:26

crossproefje moet natuurlijk viertalproefje zijn Bloos ( k was nog ff in de crossmood Tong uitsteken )

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:28

wij waren ook reserve kampioen van nederland in de M Haha!

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 22:37

Bedankt voor de antwoorden. We hadden het er nl. op stal over dat het wel leuk zou zijn om een viertal op te richten en ik vroeg me af hoe dat in z'n werk gaat.

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 09:24

Rieta schreef:
We hebben ook een kur op muziek gereden met ons viertal in de M. Was ook heel gaaf om te doen. Mischien leuk, omdat ook eens te proberen Haha!

ik heb afgelopen winter en dat jaar daarvoor ook kur op muziek gereden!!!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 13:40

jah idd......... was echt gaaf om te doen Haha!