JAA ikke!!! 2x B springen!! Gomir en reddytobias zijn er misschien ook ( met of zonder paard !! ) Nou dan zie ik je woensdag we!!! komen jullie helemaal uit beverwijk om in heerhugowaard een oefen rondje te rijden??? Hoe kan ik je herkennen???
Ik heb me net opgegeven voor oefen en B met de merrie. Merrie zal daar wel wat kijken en borden heeft ze ook nog nauwelijks gezien dus mooi eerst even relaxed een rondje oefen, kan ik ook mooi parcours verkennen met paard
Wat leuk! Nou veel succes! Dat had ik zondag met dresuur en het viel hardstikke mee! Ik had al helemaal angsten... haha nee hoor maar ik vond het wel spannend..
Marissa Kreulen op Picota... maar misschien gaat ze ook niet! topic voor bijna niks dus van mijn kant... sorry bij deze!
Maakt niet uit, misschien nog een van de andere weken, hoef je dan geen nieuw topic te maken.
Ik ben niet zenuwachtig hoor, maar ik vind het wel fijn om met zo'n jong ritselig ding eerst even oefen te rijden. En twee keer B is ook nog wel heel veel voor haar, zo lang is ze nog niet aan het werk (en die punten gaan toch al zo hard )
Ik lees het al weer alleen de harde kern moet het weer alleen op knappen !! Hihihi Nou ik ga wel hoor ( hopen dat het droog blijft !! )
Je hebt gelijk hoor dat je eerst een rondje oefen gaat ! Voor mij heeft parcours lopen te paard geen zin die van mij gaat dan alleen maar hele stoute dingen doen tijdens het parcours lopen zoals steigeren en heel hard achteruit! die moet gewoon van de wagen en dan lekker aan het werk!!
Het is te hopen dat het beter op tijd loopt dan vorige week want dat was een drama !! de laatste van de B kwam om kwart voor 10 van zijn paard !!! Succes allemaal en voor diegene die er vanavond zijn : Tot vanavond!!
Dat uitlopen is ook een reden om eerst een rondje oefen te rijden. Punten boeien me niet en dat beest heeft toch niet in de gaten of het 80 cm of een meter hoog is Die moet gewoon beetje kilometers maken.
Ik weet niet of parcourslopen te paard fijn is voor de merrie, dat ga ik vanavond uitproberen Maar die van jou heeft natuurlijk al veel meer gezien Die van mij is pas voor de vierde keer mee vanavond (en ik ga me zo eens in mijn witte broek wurmen )
Hey Gomir jij had niet te klagen !! je merrie liep volgens mij heel braaf !! ik had ook geen klagen!! had 1e rondje 1 balk en tijdsoverschrijding maar was evengoed derde! en het tweede rondje was is foutloos!! en ik was eerste!! Hij liep echt super dat tweede rondje!! Toen we timing op de wagen gingen zetten begon het net te regenen en toen hij er op stond kwam het met bakken uit de lucht!! hopen dat het volgende week beter weer is !!Volgende week ben ik weer van de partij!!!
Merrie was zeker braaf gister! Inladen ging ook twee keer best aardig dus misschien wordt het nog eens wat met het beestje
Met parcourslopen keek ze niet eens naar de hindernissen dus dat heeft denk ik weinig nut gehad. Parcours ging fijn en foutloos. Ze kwam af en toe wel wat terug, maar het was ook wel een flinke glijpartij zo zonder ijzers...reed ook iets te traag de laatste lijn in, maar ik durfde niet meer te galloperen in die wending in de hoek
Eerst de hoefsmid maar eens bellen voor een stel schoenen Als ik het red met keuzevak ben ik er volgende week met mijn M-paard, merrie rijd ik pas weer als ze ijzers heeft denk ik. (ik heb nog geen rooster voor volgende week... )
Ik denk dat ik er morgen met Ot in het M ben. Moet nog even opgeven Denk dat ik wel op tijd terug ben uit Amsterdam om het M te halen. Merrie blijft iig thuis, die krijgt volgende week ijzers onder
Jaaah!! Ik ben ook weer van de partij met mijn paardje. Ik start deze week nog in de L paarden en volgende week ga ik een eerste poging doen in de M paarden. Alleen wel 1 baaldingetje. Mijn groom heeft afgezegd. Nou moet ik in mijn eentje heen. Is op zich niet zo erg. Vind ik wel wat op. Hoop alleen dat er iemand is die even mijn paardje wil vasthouden als ik het parcours ga verkennen. Zie jou vast nog wel Gomir! Eens kijken of ik je herken!
Ja, dan komen we tegen elkaar uit. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan in de M. Ik wou ook graag nog 1 keertje M springen voordat ik de eerste M cross inga. Die start ik namelijk het weekend daarna in Maarsbergen. Als ik eenmaal M heb gesprongen valt het in de cross allemaal weer wat meer mee in de eerste start.
M valt best mee hoor (moet ik zeggen ) Wel stoer dat je M-SGW gaat starten
Ik houd je paard wel even vast met het parcours lopen als het nodig is, ben er toch nog wel als het L begint En anders lopen er zoveel mensen rond, dat is altijd wel te regelen. Ik ga vaak alleen op concours, leer je steeds meer mensen kennen
Ik ging vandaag wel ok. Hij oversprong zich op het voorterrein een paar keer in het mulle zand, maar ging toch met goed gevoel de ring in. In de wending naar hindernis 1 sloeg hij helemaal dood en ik kreeg hem niet meer aan de gang. En toen stonden we dus stil Meteen maar doorgereden naar 2, die sprong hij wel braaf. Verkeerd parcours dus geen minpunten. Even op het gras gestapt en opgegeven voor het tweede rondje. Weer met de beste bedoelingen de ring ingereden en nu ging het wel. Foutloos rondje en een balkje in de barrage.
Geen idee wat er nou was het eerste rondje, maar hij deed het de tweede keer iig nog
SGWukkie ging tweede rondje ook heel goed. Mylo weet ik niet, toen was ik al weg
Ook ik heb weer lekker gereden gisteren. Het eerste rondje voelde niet zo lekker. Ik kwam compleet verkeerd voor de dubbel en toen stond ik dus stil. Gelukkig na even goed doorgepakt te hebben op het inspringterrein ging het tweede parcours wel goed! Foutloos rond en een balkje in de barrage leverden een 1e plaats op! Ik hoop alleen dat volgende week de waterbak niet in het parcours zit want ik kreeg hem er met geen mogelijkheid overheen! Als hij er wel in zit weet ik nog niet zeker of ik de M doe? Misschien zet ik hem dan ter plekke toch nog om in de L.
Hey!! Ik heb best lekker gereden. 1e rondje ging wel fijn tot hindernis tein daar kwam ik de wending door en toen gingen die paarden die daar staan heen en weer rennen dus daar schrok Timing van ! ik dacht ik rij een volte dan heb ik geen weigering!! dom dom dom ik reed een volte voor de hindernis ipv er om heen dus toch als weigering gezien!! en tijdoverschrijding dus 7 strafpunten!! 2e rondje ging helemaal super ! Foutloos !! en 54 stijlpunten ( tja B ruiter he!! ) En een 1e plaats. Sta nu in het algemene klassement geloof ik op de derde plaats. Helaas is dat niet genoeg voor de grote prijs van deze wedstrijd maar ik heb wel heel lekker gereden de afgelopen weken!! En volgende week ben ik er weer !!!