Wie is gister (12-6) wezen springen in den haag?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

love_my_pony

Wie is gister (12-6) wezen springen in den haag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:23

Nou zoals de titel al zegt, ben ik benieuwd of er gisteren nog bokkers naar den haag geweest zijn...
Ik ben er zelf voor de eerste keer geweest (oefenspringen). Ik vond het een heel mooi terein en de bodem was heel goed. Verder vond ik het een mooi parcours met leuke hindernissen. Ik hoop dat ze voortaan ook een wedstrijd organiseren voor de pony's want nu was het alleen voor de paarden voor punten.

Wat vonden jullie er verder van?

dieniekietje

Re: Wie is gister (12-6) wezen springen in den haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:52

Mijn instructrice is daar gister geweest. Vorig jaar ben ik er ook een keer geweest en het was idd een heel mooi terrein. Ik weet verder niet hoe ze heeft gereden want heb dr nog niet gesproken...

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:12

Bij manege Berenstein? Daar was ik gister ja!
Ik heb met een (nieuw) paard mijn tweede wedstrijd gereden en het ging super goed!! De bodem was heel mooi alleen jammer dat het net ff keihard ging regenen toen ik de ring in ging..... Tong uitsteken
Maar verder een hele mooie accomodatie, netjes geregeld en een zeer mooi veld om te springen!

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:41

Jammer alleen dat het 1 uur uitliep door 5 ruiters in het ZZ, Z en M,dan had iedereen nog droog over kunnen komen.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:51

Beber schreef:
Jammer alleen dat het 1 uur uitliep door 5 ruiters in het ZZ, Z en M,dan had iedereen nog droog over kunnen komen.

Ja klopt. Als je dan met zoveel paarden komt dan moet je wel zelf je tijd wat beter indelen als er zo weinig deelnemers zijn. Maar ja zoals de parcoursbouwer al tegen me zei, sommige mensen denken dat ze Jezus zijn...

dieniekietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:43

Haha ja klopt dat heeft de parcoursbouwer echt gezegd!! We zullen maar niet zeggen over wie dat ging, maar het klopt wel. Met zoveel paarden moet je gewoon zelf je tijd beter indelen, want het liep echt ontzettend uit door maar 1 ruiter.....

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:47

Ja en het mooiste vond ik nog dat ie een stuk of 6 paarden bij zich had en de prijsuitreiking te voet doet......

love_my_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 13:53

broertje schreef:
Ja en het mooiste vond ik nog dat ie een stuk of 6 paarden bij zich had en de prijsuitreiking te voet doet......

Ja dat zag ik ook en daar werd inderdaad een opmerking over gemaakt of de jury dan niet te mild is... eigenlijk vind ik van wel want zeker als je zoveel paarden hebt en het nog 5 minuutjes wachten is dan lukt dat voor zo iemand toch wel?

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:25

Ja er zijn al verenigingen die het afkeuren en dat je dus TE PAARD de prijs moet ophalen en anders heb je pech. Het licht ook aan de jury, die was in dit geval (ook volgens de parcoursbouwer) dus veel te mild!