slechte wedstrijdbodem,wat kan je er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rixke

slechte wedstrijdbodem,wat kan je er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 10:37

mijn man heeft net gebeld met het KNHS omdat wij gisteren een wedstrijd hebben gereden en de bak was werkelijk een maanlandschap,hij wilde weten aan wat voor eisen de bak moest voldoen en of er ook een minimum standaard voor is.
antwoord KNHS: als je de bak te slecht vind om in te rijden en mogelijk risico op blesure geeft,kan je je wenden tot de federatievertegenwoordiger,dit is een persoon die op alle dressuurwedstrijden aanwezig is.het zij in de vorm van een onafhankelijk persoon en anders in de vorm van 1 van de juryleden.
aan deze persoon kun je vragen om de bak te keuren,omdat je het zelf niet verantwoord vind.
de vertegenwoordiger kan dan ter plaatse de wedstrijd aflasten en moet een rapport opmaken voor de KNHS.deze zal dan de vereniging benaderen en waarschuwen voor een herhaling.

WestBest

Re: slechte wedstrijdbodem,wat kan je er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:25

Ik heb waarschijnlijk zaterdag bij dezelfde vereniging gereden. De bodem is werkelijk waardeloos! Ik was van plan de KNHS in te lichten. Ik kreeg geen kans de jury erop aan te spreken, want die reed meteen weg.

rixke

Re: slechte wedstrijdbodem,wat kan je er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:27

missmuts schreef:
Ik heb waarschijnlijk zaterdag bij dezelfde vereniging gereden. De bodem is werkelijk waardeloos! Ik was van plan de KNHS in te lichten. Ik kreeg geen kans de jury erop aan te spreken, want die reed meteen weg.

we weten nu in ieder geval wat we er mee moeten!