Onderlinge wedstrijd op de manege

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

umpie

Onderlinge wedstrijd op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 21:08

hey hey vandaag had ik dus een onderlinge wedstrijd op mijn manege. Het was een buiten wedstrijd:D De bak was echt enorm blubberig hahaha dus dat was niet echt bepaald fijn Tong uitsteken:P Maar verder was het enorm leuk. Hij is nog maar 3 jaartjes jong Knipoog In augustus wordt hij 4. Hij vond het alleen best spannend toen hij de bak inkwam Tong uitsteken maar ja dat mag wel. Het ging erg netjes totdat hij dacht hoe zou de bak er ana de andere kant uitzien en hopla hij sprong zo over het hekje heen * diepe zucht * tsjaah dat was te verwachten is namelijk niet de eerste keer Tong uitsteken:P ahhahaa. Dan denk ik kan hij zoch nou niet voor 7 minuutjes gedragen

maarneej hij moet altijd zijn truckendoos tevoorschijn halen Tong uitsteken hahaha. Verder was ik wel trots op hem. IK had niks gewonnen en had 152 punten. Ach ja volgende keer beter. En ik bedoel ik doe gewoon aan alles mee. Is goed voor onze ervaring. En het gaat om de lol. Hijs nog jong en wehebben nog een toekomst voor ons Knipoog Haha!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-06-05 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt