Ik ga ook, start als laatste in de L1. Ik vond t aantal deelnemers tegenvallen wat ik zo zag op de startlijst. Vooral in de hogere klasses kunnen ze volgens mij nog wel wat mensen gebruiken. Maar goed, we gaan t allemaal wel zien die dag. Hoop dat ie wil lopen! Vind t wel erg fijn rijden daar. Geen gekl... met stiften enzo. Super!
die komt nog, zij stuurt morgen haar coupons in Start je in de 1e L1 rubriek of in de B+L1 rubriek? Ik vind het daar ook fijn, fijne bodem en gewoon super inrijden. Hoe kan ik je herkennen?
Start in de L1 rubriek. Rij waarschijnlijk met een "drukkerij Wilco" dekje. Ben zelf een spriet, dus ook niet zo moeilijk te herkennen. (spillepootjes) Paard is (licht)bruin met een kolletje en 3 witte sokken. Lange benen en een grote kont! haha. En hoe herken ik jou?!
ik zal het dekje in de gaten houden!! zij is mandy beens met milan, groot paard, heeft iets weg van een hert is maar heeft zeer goede gangen. En mijn paardi s dus groot en heeft een grote witte kol en een dikke nek. En ik ben ook best lang en heb een donkerblauw jasje
Ik had 157 en 163 en een derde plaats. Weet alleen niet welke proef ik de derde plaats had, want ik was net te laat voor de prijsuitreiking en een kennis had me prijs opgehaald. Was wel trots op me ventje. Hij heeft z'n best gedaan. Alleen de galop was minder. (aanspringen hoge cijfers, maar daarna hield ie vast en moest ik m er echt uit trekken. Dat was minder)
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
Weet je zeker dat ik t was?! Die van mij heeft toch niet echt een dikke nek. Was t maar waar. Ik heb jou nog wel zien rijden. In je eerste proef. Toen wou ie in t begin niet langs t juryhok. Fijn is dat altijd he?! Ik heb in die eerste proef geen een keer de hoek tussen C en M in kunnen rijden! Ook zo iets irritants. Dus de oefeningen die ik vanaf M moest doen waren ook niet zo hoog gepunt.
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
haha, nee kloipt, maar dat gebeurt wel vaker hoor. Ik dacht toch wel dat jou paard het was, weer bijna zeker maarja. hahah. misschien was het niet zo weet ook niet.