Mijn instructrice deed vorig jaar mee, met de Fjordjes( weet niet of ze dit jaar ook weer mee deed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Misterylady schreef:Ik ben gisteren geweest. Het was erg leuk! Veel mooie friezen gezien. Ook wat fjorden inderdaad, van de menclub Made.
Ania schreef:ik heb meegereden.. heeft er iemand foto's toevallig??
Misterylady schreef:Ik heb een schimmeltje gezien maar die heette geen Guusje hoor.
LovesSaartje schreef:Misterylady schreef:Ik heb een schimmeltje gezien maar die heette geen Guusje hoor.
ow, ik dacht dat ze zo heetteof Suusje ofzo, in die richting dacht ik
![]()
@Ania: ik zal eens kijken in het carillon
Misterylady schreef:Dat is het plaatselijke krantje
Misterylady schreef:Weet je toevallig hoe die fries heet?
Neonlight schreef:Hee, ik was er ook! Heb meegedaan met de hackney's, en gruwelijk slecht gereden. Verder was ik degene die de hackney's in iedere rubriek vast hield bij de jury. Heb me afgemeld voor de ereklasse, had geen zin om me enorm te haasten tussen de ereklasse en het damesnummer. Damesnummer was ik laatste geworden.Michael is een schat van een pony, maar op een stratenconcours meent hij dat het de bedoeling is om zo snel mogelijk aan de andere kant te zijn.
![]()
In de kleine limiet hadden we een 3-jarig hengstje bij, heel rustig en niet voluit gereden, waren we 8ste. Grote limiet hebben we ook rustig gereden, omdat deze stress-merrie er bij de 2 voorgaande wedstrijden tussenuit was genaaid. Ander voer doet wonderen, en we waren 4de. Damesnummer dus 6de van de 6, en tweespan hebben we mazzel gehad. Ze liepen keigoed, maar we werden laatste.
Bij de ereronde zag ik het, die stressmerrie had weer eens op haar tong gebeten, hele mond vol bloed. En dat was blijkbaar al tussen de jury-inspectie en de eerste keer rijden gebeurt. Eigenlijk hadden we gediskwalificeerd moeten worden, maar nu hadden we toch nog een prijsje, 5de.
In Chaam ben ik er ook bij, komen wij weer met 3 hackney's waarschijnlijk, en rijden we 4 of 5 rubrieken.
Ania, met welk nummer rijd jij? Ik met nummer 34 en 30 bij de hackney's. Ben wel benieuwd wie jij eigenlijk bent! Moet je stiekem toch bijna iedere wedstrijd zien namelijk. Gaan jullie ook naar Serooskerke (25-6), Boekel (2-7), Vlijmen (10-7) en Chaam (17-7)?
Misterylady schreef:Radboud is ook leuk!
Ania schreef:
ik geloof dat ik zelf moet rijden in boekel vlijmen en chaam, van serooskerke weet ik niks vanaf.