Ik start in de L1 dressuur om 9u als 11e in ring 3&4 met Syvel F.

en om 13u als 14e ook in ring 3&4 met To Pleasure
geen springen vor mij maar dat komt wel weer:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mn Master(ex?!)KabouterGroom gaat mee.. komt altijd goed.. gaan we weer voor de 9 met verzorging?!
nu niet eens meer assistent omdat ik eigenlijk nooit meer mastergroom voor ronald ben!!
!!
Angelo schreef:Ik ben er ook, niet om te rijden maar om te jureren.
welke klasse(s?) jureer je en heb je ook tips waar je erg om moet denken -als ik dit vragen mag-
nahjah bedankt, en jij ook heel veel succes he?!! we verwachten zeker dat je bij de eerste 3 eindigt hoor!
(h) trisca schreef:ik doe ook mee! Met 2 paarden in de L2 dressuur. Moet als 3e en als 16e in ring 5 & 6.
In het ochtendprogramma![]()
als we je kunnen vinden komen we zeker even kijken en anders heel veel succes natuurlijk!
Maar of ze Aniek kent weet ik nie... misschien van gezicht als ze met mij mee was op wedstrijd 
jij kent mij vast niet trouwens, ik jou ook niet echt persoonlijk maar door aniek heb ik het gevoel dat ik je al behoorlijk ken net als je paard
ik heb ook foto's van hem gezien erg mooi ding! hoe is het in veenhuizen gegaan.. en wanneer ga je l2? nahjah succes met de ponies
Moeten we snel maar es meeten, op wedstrijd ofzo... 
Dus alvast bedankt...