als ik 2x kon dressuren en ook nog springen heb ik dat altijd gedaan. Ook als ik met 2 paarden op concour ging. het is wel wat druk jah, maar ze hebben het altijd nog overleefd dat extra proefje
Bij de pony's ging ik rustig 2 dressuurproeven rijden en 2 keer springen of 2 keer dressuur, 1 keer springen en viertal
Bij de paarden kwamen mijn starttijden altijd rottig uit en vond ik het teveel gestress(ook met omzadelen enzo ) of ik zat juist de hele dag op concours. Tegenwoordig spring ik alleen nog maar dus hoef ik er niet meer over na te denken
2x en dressuur en ook lekker gaan springen, als je pony een normale conditie heeft houden ze dat echt wel vol hoor! Ik moet meestal eerst springen, daarna is ze veel losser dus vind ik wel lekker
Als je pony gewoon een goede conditie heeft kan die makkelijk 2 x dressuren en 1 0f 2 x springen! }> Met wedstrijden doe ik ook bijna altijd 2 x dressuren en 1 x springen en 1 x viertal, en dan istie nog niet moe!
Mijn paard gaat binnenkort op 1 wedstrijd zelfs 4 dressuurproeven lopen (2 verschillende ruiters), en ook nog eens een parcours springen Hij heeft een flinke conditie en kan het makkelijk aan. Hij gaat ook onder het zadel naar de rijvereniging voor de springles (half uur/3 kwartier rijden, grootste deel in een flinke draf). Dan nog een uur springles en dezelfde manier weer terug. En dan is hij op de terugweg ook nog goed wakker.