Rabobank Stimuleringsplan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Rabobank Stimuleringsplan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 13:25

Wie weet wat dat inhoud, is namelijk alleen voor de B en L ruiters???
Zou het graag van iemand willen weten.

marije1987

Re: Rabobank Stimuleringsplan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:30

Is dat niet het jeugdstimuleringsplan? Ik heb daar een paar jaar terug ook in meegereden. Eerst moest ik selectie rijden, waar ik dus geselecteerd werd. Daarna heb ik 2x 6 lessen gevolgd, in het voor- en najaar. Ik kreeg toendertijd van Nella Bijlsma les. Je betaalde dan een kleine vergoeding en leerde er veel van!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:04

Neej ik denk dat ik al weet wat je bedoeld dat is iets nieuws, in de B/D en de B paarden, en als je zo'n rubriek wint krijg je n Rabobank dekje, een tas en n uitnodiging voor allemaal clinic's in september op t federatiecentrum!!!
Je kunt je nu ook alleen nog maar in de Z kwalificeren voor t Talentenplan....

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:50

In de M heb je toch ook nog selectiewedstrijden voor iets met rabobank??
Wat is dat dan voor iets??

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 21:35

Ja voor hogere klasses was er altijd al iets, maar zag dus nu dat het ook voor de lagere klasses is. Maar ik wil graag weten als je zoiets wint wat daar de bedoeling van is

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 07:08

Als dit echt bestaat dan zou ik er ook het fijne van willen weten.

In de B en L kan je volgens mij helemaal niet de winnaar uitroepen tot talent. Vaak zat zijn dat de Ex M en Z paarden die winnen( en dat mag ook, die lopen het gemakkelijkst) maar daar voegt het "talent" van de ruiter weining aan toe.

Dus, wie legt dit uit of waar kan je er meer over lezen?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 07:12

Informatie voor deelnemers 22/12/2004

Rabo Talentenstimulering heeft als belangrijkste doel jonge ruiters en amazones in de breedtesport te stimuleren zich binnen de paardensport verder te ontwikkelen naar een hoger niveau. Ruiters en amazones tot en met 25 jaar in de klasse B, L en M van de disciplines dressuur, springen en eventing kunnen deelnemen aan een Rabo Jeugd Rubriek. Deze rubrieken vinden plaats via reguliere wedstrijdrubrieken. Een wedstrijdorganisatie kan in samenwerking met een lokale Rabobank een rubriek in de bovengenoemde klassen aanmerken als Jeugdrubriek. De hoogstgeplaatste ruiter/amazone onder de 25 jaar ontvangt het Rabo Jeugdpakket. In dit pakket zit o.a. een antwoordformulier wat recht geeft op een VIP arrangement tijdens de finale van de Rabo Talenten Trophy. Tijdens deze dag krijgen de winnaars van Jeugdrubrieken een lunch aangeboden en een 'meet en greet' (ontmoeting) met Anky van Grunsven. Verder worden er de gehele dag diverse clinics en workshops georganiseerd waaraan iedereen mag deelnemen.

Jeugdpakket
Een lokale Rabobank kan bij Rabobank Nederland een Rabo Jeugdpakket bestellen. Het Jeugdpakket bestaat onder andere uit:
· Zadeldekje
· Tas Rabo Talentenplan
· Ansichtkaart Anky van Grunsven
· Uitnodiging VIP arrangement Finale Rabo Talenten Trophy

Het Rabo Jeugpakket wordt dus zeker de moeite waard om voor te strijden. Naast het mooie prijzenpakket krijgt de winnaar van een Rabo Jeugdrubriek een uitnodiging om als speciale gast aanwezig te zijn bij de finale van de Rabo Talenten Trophy. Als speciale gast zal de winnaar een luch en een 'meet en greet' met Anky van Grunsven aangeboden worden.

Hoe doe ik mee?
In de wedstrijdkalender van Paard & Sport staat met een ® aangegeven op welke wedstrijden Rabo Jeugdrubrieken worden verreden. Je kunt je op dezelfde manier opgeven als normale wedstrijdrubrieken. Vermeld wel even op je coupon dat je mee wilt rijden in de Rabo Jeugdrubriek.

zelf al gevonden. leuk, maar met wat extra lessen zouden de meeste talenten beter af zijn.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 10:50

Thanx, zeker de moeite waard om nog eens extra je best te doen nietwaar???

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:54

Bij ons is daar binnekort een wedstrijd van.. L1 pony's