Lekker begin van de L2!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bianca__

Lekker begin van de L2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:19

Omdat ik al 15 wp in de L1 had, en niet met het probleem wilde zitten dat ik niet meer kan starten voor de kringkampioenschappen, heb ik de hengst vandaag voor het eerst in de L2 gestart in Deurningen. Hij moest eerst springen in de L, met zijn eigenaar. Daarna hebben we hem lekker even afgekoeld (het was hier bloedheet vandaag!) en gezadeld voor de dressuur. Op het voorterrein kwam hij niet helemaal lekker door, maar er liepen ook wel heel erg mooie merries tussen! Haha! Eenmaal in de ring, was hij er helemaal! Liep erg lekker. Hij wilde zelfs goed halsstrekken (8) wat hij normaal als excuus gebruikt, om eens te kijken of er nog wat lekkers in een naastgelegen ring rondloopt Haha! . We moesten lang wachten op de bekend making van de prijzen, maar het was de moeite waard! 1e met 174 punten. Ik was er erg blij mee! Onze eerst volgende wedstrijd is tijdens de selectie voor de regio op 19 juni. Ik hoop dat hij er dan net zo'n zin in heeft als vandaag.

viefdepief

Re: Lekker begin van de L2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:21

Jeetje goed zeg hoor!!
Echt een super begin... Dekt de hengst ook of dat niet??
Ps. Heb je een foto Vingers aflikken???

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:23

Altijd fijn zo'n begin!!

Dus je gaat nu selectie rijden voor de kring in de L2 of heb ik dat verkeerd begrepen? In iedere geval, veel succes!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:27

Viefdepief, de hengst dekt niet. er staat een hoofdfoto van de hengst in mijn avator. Ik zal zo proberen om een foto te plaatsen.

Jaike, ik ga inderdaad de selectie voor de regio in de L2 starten.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:34

Afbeelding

Deze foto hebben we vandaag even gemaakt toen we terug kwamen. Let a.u.b niet op mijn hoofd! Ik ben echt doodmoe! Hahaha. Ik moet nog even zoeken naar rijfoto's, probeer er nog een te plaatsen.

Afbeelding

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:47

Wauw wat een lekker dier! Echt een lekkere binnenkomer zo in de L2! Haha! Ga je maar alvast voorbereiden op de M1 *LOL*

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:08

hey! Wat een mooi paard! goed gedaan joh! gefeliciteert! hoe had hij gesprongen met zijn eigenaar?

gr. roos

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:29

Gefeliciteerd! En wat een heerlijk paard Kwijl

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:30

Zo, dat is een prachtig paard! En een super debuut in de L2 Haha!
2 winstpunten al binnen in 1e proef! Wat heb je voor niveau gereden?

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 12:21

ik heb tot dit moment, drie paarden naar de M2 gereden. Twee naar de M1, 4 in de L, en nu nog 1 die ik in de B start. Buiten deze om, zijn het allemaal handelspaarden. Ik heb er ook een heel aantal 1 of twee keer B of L1 gestart, maar die waren dan ook weer zo verkocht. De hengst is niet voor de verkoop, dus hopelijk kan ik die doorrijden naar de Z.