Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liza van loon schreef:Mooie afsluiter, twee keer eerste kan niet beter he!In een jaar van B naar M1 is netjes! Ga je meteen M1 starten dan?
Banjer schreef:Gefeliciteerd! alleen jammer dat je bij ons ook nog op de startlijst stond, en de coupons nog gewoon bij de jury lagen... (ik zat nl. te schrijven, en ik had al door dat jij niet in de ring kwam...)
Ukster schreef:bij mij op stal staat er ook een tuiger. zijn vader is fabricius (als ik het zo goed schrijf)
hij loopt Z2 en binnenkort gaat ze voor het eerst ZZ licht startendus tuigertjes kunnen het wel.
gefeliciteerd met je goede punten! en veel succes als je gaat beginnen in het m1
Ienemienie schreef:Ja ik werd gebelt terwijl ik me vorige week zaterdag afgemeld had bij jullie omdat dit eenmaal iets beter uit kwam voor diegene die ons overal naar toe rijd en ik was dus op tijd met afbellen.
Volgende keer beter hoor kom ik M1 bij jullie rijden hoor.
Banjer schreef:Ienemienie schreef:Ja ik werd gebelt terwijl ik me vorige week zaterdag afgemeld had bij jullie omdat dit eenmaal iets beter uit kwam voor diegene die ons overal naar toe rijd en ik was dus op tijd met afbellen.
Volgende keer beter hoor kom ik M1 bij jullie rijden hoor.
Slordig van ons wedstrijdsecretariaat dan zeg! tsk!
maar ik kom kijken hoor...![]()
Ienemienie schreef:
Is goed, ik zal even op de site kijken wanneer er weer 1 bij jullie is.
Kendera schreef:Ienemienie schreef:
Is goed, ik zal even op de site kijken wanneer er weer 1 bij jullie is.
Elke laatste zondag van de maand tm september geloof ik
(ik sta er ook!)
Laat even weten wanneer je komt! Kom ik ook even kijken
Sjonniej schreef:Hij staat er ook wel weer op zijn voordeligst op, op die foto
Maar super Annemien! Komt helemaal goed met jullie.