Een aantal weken terug was ik alvast op internet aan het kijken voor wedstrijden, omdat er in de Paard en Sport niet veel wedstrijden waren waar ik aan mee kon doen. Daar zag ik dus de wedstrijd op 9 Juli in Gasselte, wat redelijk in de buurt is. Voor Pony's, DS, en openstelling is O. Nou, dat kon wel dus...

Ik heb gebeld, verteld dat ik graag mee zou doen met mijn E-pony in de B, en gevraagt of er nog plek was. Natuurlijk zeiden ze, altijd plek, want we hebben erg veel ringen. Goed, dus de startcoupons opgestuurd. Gister kreeg ik de nieuwste Paard en Sport, en zag daar dus inderdaad de wedstrijd in Gasselte staan... Maar.... Er staat nu dus bij Sel. Kr. Noord. Maar wel openstelling O, dus geen Kringwedstrijd. Ik heb even de site van Gasselte bezocht, en daar stond zoiets dat als je mee wilt doen met de Selectie, dat je dan een S op je startcoupon moet schrijven. Iets wat ik dan ook niet gedaan had.
Nou mijn vraag, kan ik wel meedoen met deze wedstrijd ? Ik had graag ook meegedaan met de Selectie, maar is het niet zo dat je eerst geselecteerd moet worden voor de Selectie ? Kan ik nu alsnog bellen en vragen of ik mee kan doen met de Selectie ?
Ik rijd nu met mijn E-pony B dressuur en heb 5 winstpunten.
Hoop dat iemand mij kan helpen...