Ik had er vanmorgen dus een hard hoofd in. Paardje vroeg gehaald en lekker gevlochten en gepoetst. Toen der op stal gezet en beetje rond gelopen en gegeten. Toen het paardje opgezadeld en Diana heeft me super geholpen! Diana heeft vorige week Splashie verzorgd en zij dat ze lekkerder liep op Mable's zadel. Omdat ik vorige week een afspraak heb staan bij de zadelmaker, wilde ik het ook wel uittesten. Dat zadel erop gedaan en oude bit er weer in

Het losrijden ging heerlijk! Ze liep lekker ontspannen en was super te rijden! Toen even met liza (van loon) staan kletsen en weer verder gereden. Toen ik eindelijk de ring in mocht was ze een beetje heet

De eerste proef ging zwaar poedersuiker! Ik schaamde me dood. Het was weer een echte draver, we hebben meer getölt dan wat anders en zodra ik ook maar iets mn hand naar voren deed of ging doorzitten sprong mevrouw aan in galop. Nou ik was zwaar pissed dus gevraagd of ik wat later mocht in de tweede proef.
Ik had mazzel want er konden er 2 voor me dan was ik de laatste. Mevrouw goed aan het werk gezet ondanks de hitte

De prijsuitreiking heb ik niet meegekregen, want ik was foto's aan het maken van Liza