Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jetjuh schreef:jazeker. Ik rij aankomende zondag in capelle a/d ijssel, in de a-poule. 1e keer a-poule dus zal wel niks worden, (vooral omdat er gister plots een pony is ziekgeworden en waarschijnlijk niet mee kan, moet er dus opeens een pony in die nog nooit in de caroussel heeft meegelopen..
)
Ik denk dat wij maar voor de poedelprijs gaan, maar het wordt vast supergezellig!
(Heb er nu al zin in)
jetjuh schreef:nou,hihi, wij waren vorig jaar 2e in de b. Maar wij heten de amsterdammertjes (rarara, waar komen wij vandaan....
) en ik zou het echt super vinden als er foto's zouden zijn..... Dit is mijn laatste jaar pony-caroussel, wordt namelijk een beetje groot, en ik zal het echt gaan missen. Maja, misschien volgend jaar paarden, wie weet...
Bonte schreef:jetjuh schreef:nou,hihi, wij waren vorig jaar 2e in de b. Maar wij heten de amsterdammertjes (rarara, waar komen wij vandaan....
) en ik zou het echt super vinden als er foto's zouden zijn..... Dit is mijn laatste jaar pony-caroussel, wordt namelijk een beetje groot, en ik zal het echt gaan missen. Maja, misschien volgend jaar paarden, wie weet...
Weet niet of ik ga. heb een acute spitaanval in mijn rug en heb gehoorlijke pijn. hangt dus van hoe ik me zondag voel af
jetjuh schreef:Heb ik weer hoor!! vandaag kom ik op de manege, alvast hoevjes schonnmaken, je kent het wel..... En ja hoor, er is iets mis met me carousselponytjeHij heeft door dit weer een virus opgelopen waardoor hij hoest. Een andere pony gaat ook al niet mee, omdat het met hem nog slechter gaat dan met kris (me caroussel-maatje), maar er is grote kans dat ik morgen plots op een ander moet.... Een kuchje en hij gaat eruit....... Ik hoop echt dat hij morgen iets beter is, maar zit momenteel in een klein dipje. Een jaar lang geoefend op dezelfde pony en de dag voor de grote dag hoor je dat je pony hoest
Nou zeg, en ik werd al te groot voor hem, en dit zou me laatste keer op hem worden, maarja, ik wil er ook niet op als hij hoest. Waarom nou precies met de kampioenschappen? (ze doen het expres, ik weet het zeker....
)
Linnie schreef:manege waar ik rijd is ook presentb poule pony's..
weet niet hoe ze heten vroeger heette ze now or never... ze komen uit charlois rotterdam![]()
ze moesten als 2e starten... dus dat betekend ERG vroeg van huis...
jammer genoeg kon ik niet mee... (schoolexamens... veel leren dus)
maar ben benieuwd... weet iemand al de uitslagen?
Wilma1983 schreef:Hi,
De groep van mijn vriendin "Junior Zilvia's Hoeve" te Houten zijn 4e geworden! Opzich beste netjes!