Carrouselkampioenschappen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Carrouselkampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 20:27

Gaat er nog iemand van hier naartoe??
A/B poule pony's aankomende zondag of A/Bpoule paarden in Houten volgende week zondag??

Marjet90

Re: Carrouselkampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:33

jazeker Haha! . Ik rij aankomende zondag in capelle a/d ijssel, in de a-poule. 1e keer a-poule dus zal wel niks worden, (vooral omdat er gister plots een pony is ziekgeworden en waarschijnlijk niet mee kan, moet er dus opeens een pony in die nog nooit in de caroussel heeft meegelopen.. Clown )
Ik denk dat wij maar voor de poedelprijs gaan, maar het wordt vast supergezellig Knipoog !
(Heb er nu al zin in)

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:42

Hi,

Ik ga aanstaande zondagmiddag waarschijnlijk naar Capelle a/d IJssel voor de juniore van de Zilvia's Hoeve! In verband met bandageren etc.etc.! Ik meen dat de groep moet starten om 17.10 uur onder leiding van Diony de Goei! Dus wie weet zie ik je daar!!!!!!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 22:48

jetjuh schreef:
jazeker Haha! . Ik rij aankomende zondag in capelle a/d ijssel, in de a-poule. 1e keer a-poule dus zal wel niks worden, (vooral omdat er gister plots een pony is ziekgeworden en waarschijnlijk niet mee kan, moet er dus opeens een pony in die nog nooit in de caroussel heeft meegelopen.. Clown )
Ik denk dat wij maar voor de poedelprijs gaan, maar het wordt vast supergezellig Knipoog !
(Heb er nu al zin in)

Welke groep rij je. Misschien kan ik wat foto's schieten.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 23:04

Onze manege doet dit jaar met de pony's mee in de A-poule aanstaande zondag. Vorig jaar waren we nederlands kampioen in de B poule Cool Zelf doe ik niet mee, omdat mn pony peesblessure had. Jipkip, Sophie_kurk en AniqueN wel. Misschien ga ik nog wel mee als supporter. Vork

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:29

nou,hihi, wij waren vorig jaar 2e in de b Tong uitsteken . Maar wij heten de amsterdammertjes (rarara, waar komen wij vandaan.... Knipoog ) en ik zou het echt super vinden als er foto's zouden zijn..... Dit is mijn laatste jaar pony-caroussel, wordt namelijk een beetje groot, en ik zal het echt gaan missen. Maja, misschien volgend jaar paarden, wie weet... Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 21:38

jetjuh schreef:
nou,hihi, wij waren vorig jaar 2e in de b Tong uitsteken . Maar wij heten de amsterdammertjes (rarara, waar komen wij vandaan.... Knipoog ) en ik zou het echt super vinden als er foto's zouden zijn..... Dit is mijn laatste jaar pony-caroussel, wordt namelijk een beetje groot, en ik zal het echt gaan missen. Maja, misschien volgend jaar paarden, wie weet... Haha!

Weet niet of ik ga. heb een acute spitaanval in mijn rug en heb gehoorlijke pijn. hangt dus van hoe ik me zondag voel af

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:49

Bonte schreef:
jetjuh schreef:

Weet niet of ik ga. heb een acute spitaanval in mijn rug en heb gehoorlijke pijn. hangt dus van hoe ik me zondag voel af

Balen zeg dat je er zoveel last van hebt. Ik weet bijna zeker dat er meer bokkers zullen zijn die foto's nemen en zowiezo het clubje van de manege die meegaat, schiet een rolletje vol, dus foto's komen er wel....
In ieder geval veel sterkte en maar hopen dat het zondag iets beter gaat..... Ach gut

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 00:35

Ja wij gaan ook, we starten zondag in de A poule pony's! VCorig jaar waren we NK in de B poule, en super trots erop. Onze eerste keer op wedstrijd namelijk.. Nu in de A poule denk ik niet dat we gaan winnen hoor, daarvoor zijn we niet goed genoeg. Maar we gaan het wel proberen natuurlijk en hopen dat het nie te warm weer is. Vandaag hadden we training voor het laatst en het was echt te warm hoor! (sophie_kurk typt dit)

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:45

Heb ik weer hoor!! vandaag kom ik op de manege, alvast hoevjes schonnmaken, je kent het wel..... En ja hoor, er is iets mis met me carousselponytje Hij heeft door dit weer een virus opgelopen waardoor hij hoest. Een andere pony gaat ook al niet mee, omdat het met hem nog slechter gaat dan met kris (me caroussel-maatje), maar er is grote kans dat ik morgen plots op een ander moet.... Een kuchje en hij gaat eruit....... Ik hoop echt dat hij morgen iets beter is, maar zit momenteel in een klein dipje. Een jaar lang geoefend op dezelfde pony en de dag voor de grote dag hoor je dat je pony hoest Verdrietig Nou zeg, en ik werd al te groot voor hem, en dit zou me laatste keer op hem worden, maarja, ik wil er ook niet op als hij hoest. Waarom nou precies met de kampioenschappen? (ze doen het expres, ik weet het zeker.... Tong uitsteken )

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:05

aah balen zeg, zometeen gaan we Haha!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 12:55

jetjuh schreef:
Heb ik weer hoor!! vandaag kom ik op de manege, alvast hoevjes schonnmaken, je kent het wel..... En ja hoor, er is iets mis met me carousselponytje Hij heeft door dit weer een virus opgelopen waardoor hij hoest. Een andere pony gaat ook al niet mee, omdat het met hem nog slechter gaat dan met kris (me caroussel-maatje), maar er is grote kans dat ik morgen plots op een ander moet.... Een kuchje en hij gaat eruit....... Ik hoop echt dat hij morgen iets beter is, maar zit momenteel in een klein dipje. Een jaar lang geoefend op dezelfde pony en de dag voor de grote dag hoor je dat je pony hoest Verdrietig Nou zeg, en ik werd al te groot voor hem, en dit zou me laatste keer op hem worden, maarja, ik wil er ook niet op als hij hoest. Waarom nou precies met de kampioenschappen? (ze doen het expres, ik weet het zeker.... Tong uitsteken )

lekker off topic, maar ben jij mariëtte? (heb ook op de Hollandsche gereden, aan mijn naam kun je wel zien wie mijn lieveling was Ach gut )

Laat je even weten hoe jullie het gedaan hebben? Ben benieuwd!!

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:06

manege waar ik rijd is ook present Haha! b poule pony's..
weet niet hoe ze heten vroeger heette ze now or never... ze komen uit charlois rotterdam Haha!

ze moesten als 2e starten... dus dat betekend ERG vroeg van huis...
jammer genoeg kon ik niet mee... (schoolexamens... veel leren dus)

maar ben benieuwd... weet iemand al de uitslagen? Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:55

Ik heb even gesmst naar sophie_kurk, hoeveelste onze manege is geworden. Laatste groep was om 17:50, maar prijsuitreiking kan erg lang duren denk ik.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:50

Linnie schreef:
manege waar ik rijd is ook present Haha! b poule pony's..
weet niet hoe ze heten vroeger heette ze now or never... ze komen uit charlois rotterdam Haha!

ze moesten als 2e starten... dus dat betekend ERG vroeg van huis...
jammer genoeg kon ik niet mee... (schoolexamens... veel leren dus)

maar ben benieuwd... weet iemand al de uitslagen? Haha!

Now or never lag tussen de 5e en 8e prijs ongeveer. onze jeugdgroep werdt laatste Huilen Maar ja, het was voor hun de eerste keer en 1tje moet de laatste zijn.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:51

En Zeewolde weet je dat? Sophie had nog niet gesmst. Clown

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:01

dat was de A-poule en die heb ik niet gezien.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:03

Oow jammer. Nou dan wacht ik wel op een smsje. Clown

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:32

Hi,

De groep van mijn vriendin "Junior Zilvia's Hoeve" te Houten zijn 4e geworden! Opzich beste netjes!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:41

Wilma1983 schreef:
Hi,

De groep van mijn vriendin "Junior Zilvia's Hoeve" te Houten zijn 4e geworden! Opzich beste netjes!

Onze maandagavond groep komt zondag naar de Zilvia's Hoeve voor de B-poule. Ik ben er dus ook weer. Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:36

Nou onze manege, carrousel groep zeewolde was 3e, bij één jury wel eerste geplaats ofzo. Maarja wel netjes. Vork

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:40

Owww jeeee allemaal carroussel mensen op het terrein dat wordt weer wat "gezellig".

Tja ik ben er ook ergens maar rij niet mee. Pas op middelste paard in de buiten stal "bijt" dat is leys. Urban staat ergens binnen hihi.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:54

we waren derde.. wij waren de groep met de blauwe bodywarmers, ik baal want mn pony ging bokken in de galop Scheve mond (ik was meisje op de vos, als hoofd 2e sectie..met die irritante pony Tong uitsteken ) ik durf te wedden dat dat weer invloed op de cijfers heeft gehad, niet dat dat op de dingessen was beschreven hoor, en ach derde is niet slecht maargoed kan nou niet zeggen dat ik tevreden ben Scheve mond

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 23:05

Whahaa rikky toch *LOL* Tevreden kun je nooit zijn als je geen eerste bent, vind ik. Tong uitsteken

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:43

nou ik ben anders wel echt tevreden hoor.. maar gelukkig ken ik sophie_kurk wel iets langer dan vandaag en die is nooit te vreden..
ik had zoiets van vorig jaar kampioen in de B poule, en ik hoopte op minimaal een 3e plaats en dat is gelukt! ik heb wel heel lekker gereden en vond het echt leuk om te doen.. was natuurlijk leuk geweest als we gewonnen hadden als afsluitertje.. wel jammer dat die leeftijds grens er is he!? maarja.. tis niet anders maar ik heb echt wel genoten van die wedstrijd!!

top!!