wie rijden er met een pony wedstrijden bij de paarden ???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sher

wie rijden er met een pony wedstrijden bij de paarden ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 16:22

tja de titel zegt genoeg heb jii een pony en rij je er mee bij de paarden vertel hoe dat gaat en of het wat uithaalt?~het zou leuk zijn als je van je pony een foto er bij doet (rijfoto) en wat zeggen de meiden die tegen je moeten rijden die een groot paard heb ,leuke racties of juist niet ? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Lielle op 25-05-05 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: typo in titel

Malibu

Re: wie rijden er met een pony wetstrijden bij de paarden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 16:24

Ik ga 5 juni voor het eerst starten tussen de paarden, met mij enorme pony van 1.40 Haha!

Kan je dus nog geen ideeen geven, maar daarna wel Ja

Vind het wel een uitdaging Haha!

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 16:36

Malibu schreef:
Ik ga 5 juni voor het eerst starten tussen de paarden, met mij enorme pony van 1.40 Haha!

Kan je dus nog geen ideeen geven, maar daarna wel Ja

Vind het wel een uitdaging Haha!

dat is zeker een uitdaging !! nou alvast veeel succes en uuh hou me op de hoogte heb je trouwens foto van je pony rijfoto ? ik wil ook met e ponygaan starten bijn de paarden maar heb geen vervoer dus heb ook al hier een advertentie neer gezet of er iemand af en toe een keertje met me mee wilt rijden en ook voor de gezelschap als ik vervoer hebwil ik ook met me pony van 152 hoog starten en gewoon b heeft je pony al wat gelopen ? Knipoog

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 16:38

Net zo als Malibu rijd ik ook met een enorm grote pony tussen de paarden!!(ook zo rond de 1.40m)

Na 3 wedstrijden ben ik B+3WP, dus zo slecht gaat dat niet Knipoog
Heb tot nu toe nog steeds boven de 150 punten behaald.

Ach sommige kijken wat minderwaardig maar daar heb ik maling aan, het is toch leuk om te zien met de prijsuitreiking dat jij dan 2e bent geworden en ze er allemaal hebt uitgereden! Wie het laatst lacht...... Knipoog

Heb 1 niet zo'n leuke opmerking gehad van een jury maar ach ook daar trek ik mij niks van aan, dat is er misschien maar 1 op de 100. Verder heb ik alleen maar leuke reacties gekregen! En wat andere denken maakt mij niet zo uit, ik start toch wel en doe dat puur voor mijn plezier en om te kijken hoever we kunnen komen (en heb heus geen ambitie om Z2 te worden Knipoog )

Even een toevoeging, als jij gewoon je proef netjes rijdt, nageeflijk, voorwaarts, goed aan de hulpen, op de letters kunnen ze echt niet om je heen!

En altijd dat gezeur van oh ik heb lage punten omdat ik een pony heb is dus absolute onzin! Uitzonderingen daargelaten maar er zijn van die mensen die alles op een jury afschuiven en nooit hun eigen fouten onder ogen zien!
Slapen

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 17:10

Ik rij ook met mijn pony tussen de paarden. Heb hem eerst tussen de pony's gestart van B tot en met Z1. Ben bij de pony's 2x in de Z1 gestart zonder winst. Daarna een paar keer bij de paarden waarvan ik 1x wel winst had.

Wat andere mensen ervan vinden maakt me niet zo veel uit. Als ze wat arrogant kijken, en vervolgens zetten ze een flutproef neer lach ik me dood!

Hier een rijfoto, moet er wel bijzeggen dat dit al weer bijna een jaar geleden is, hier reed ik nog M2 (is trouwens op de Brabantse Kampioenschappen Bloos ) Het laatste jaar zijn we wel ver vooruit gegaan.
Maar dan heb je in ieder geval een ideetje Lachen

Afbeelding

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:03

zijn het er maar 3 die bij de paarden rijden met de pony verder niemand hier op bokt...?? Clown

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:11

Ik heb wel plannen om met mijn pony (1.47) tussen de paarden te starten. Bij de pony's was ik Z2 en dat ga ik tussen de paarden ook starten. Ben nu druk aan het oefenen met de wissels en galopappuyementen e.d. Ik start pas met hem als ik echt denk dat ie het niveau aankan, ik denk eind van de zomer...

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:12

nee nee het zijn er 4! ik rij ook met een pony bij de paarden........
2 wedstrijden 5 winstpunten in de b, toen mocht ik over naar het L1 (2003) net voor het 10 winstpunten werden,dit ook gedaan. vorig jaar maar weinig gestard en ben nu L1 + 13!

ik heb een wat oudere pony, maar ik ben ook een paar keer eerste tweede en derde geweest en wel eens met 175 punten, iid wat anderen al zeggen, WIE HET LAATST LACHT!

je moet mensen laten praten, laat ze maar praten en vinden wat ze er van vinden, en rotte scheve gezichten trekken en opmerkingen maken, in het begin geef ik eerlijk toe heb ik me als een berg zo onzeker gevoeld, maar nu? ik heb het nog wel een beetje maar ik weet wat mijn pony kan, en wat ik zelf kan en als je zeker genoeg daarvan bent en weet dat je het kan wat je moet doen, ga er voor en rijd zoals anders. als je gewoon je ding doet, netjes letters rijden nageeflijk enz, wat eerder net is gezegt kunnen ze je niks maken. en zie er ook voor delen in......een pony is minder sterk(meestal), wendbaarder, en naar mijn mening hebben pony's meer humor!

ik zou zeggen GO FOR IT EN LET'S DO IT!

ik heb er voor kunnen kiezen een viervoeter te kopen, maar ik kon er kiezen uit 1, en dat was die eigenwijze vosmerrie van 1.48 meter! maar ik heb lol, ga lekker zelf met dr op concours, ik ben mijn ponytijd aan het inhalen.........later wil ik wel een groot paard, maar niets komt voorlopig voor mijn pony in de plaats!

suc6!

wil je meer ervaringen weten mail me dan. groetjes leonie

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:05

Ik ga met mijn E-pony ook bij de paarden starten. Over 2 weken heeft hij al zijn eerste echte wedstrijd met mijn verzorgster. En als ik een startkaart heb ga ik ook beginnen.
Ik ben al boven de 18, dus moet wel bij de paarden. Ga ook bij de paarden springen. Ik rij voor ons 2en, dus maakt het me niet uit wat andere denken of hoeveelste ik word. Als hij maar zijn best doet en het allebei leuk vinden.

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:15

Ik rijd sinds een paar maanden met mijn E-pony tussen de paarden. Ik merk niet dat er anders naar me gekeken wordt omdat mijn paard toevallig kleiner is dan de rest. Ze toont wel groot, mensen schatten haar vaak zo'n 1.62-1.63 terwijl ze maar 1.56 groot is.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:39

Ukkiepuk rijd met haar shetlander nu L1+een zootje winstpunten bij de paarden.
Ik wil het volgend jaar ook gaan proberen met Roosje!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 09:18

Ik rij met mn NRPS pony van 1.54 bij de paarden. Mijn eerste wedstrijd gingen we bij mensen in de kantine zitten, die vroegen wie ik was. Ik zo ja die ene met die pony. Zij: pony? Heb geen pony gezien Clown .
Ik heb tot nu toe geen rare reacties of wat dan ook gehad. Ik reed bij de pony's Z1, en kwam steeds dezelfde mensen tegen. Nu bij de paarden zit er veel meer uitdaging in. Het niveau ligt ook veel hoger. Maar ik wordt niet anders beoordeeld.
Succes!!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 10:28

Mijn zusje rijd met haar pony van 1.48m ook tussen de paarden. Ze is inmiddels M2 + 8

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 12:42

Ik ga ook wedstrijd rijden met een pony (1.50m) bij de paarden. Heb dit nog nooit eerder gedaan. Ben benieuwd hoe het in de dressuurwereld er aan toe gaat. Clown
Lijkt me wel lachen met je pony tussen alle paarden van 1.60-1.70m.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 12:48

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat als jij gewoon een nette, goede proef neerzet ze je er niet op kunnen pakken. Ik zal er over een jaartje ook aan moeten gaan geloven, met mijn ponytje van 1.40 tussen de paarden... Maar eerst nog een jaartje pony's !

marina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 12:51

Ik rij met mijn pony van 1.44 ook wedstrijden bij de paarden. We rijden nu M2+6. Eigenlijk krijg ik vaak leuke reacties. Scheelt dat ik zelf ook erg klein ben en de combinatie dus nog wel mooi is. Vooral met het losrijden valt het erg op dat wij wel heel erg klein zijn, maar tijdens de proef schijnt het veel minder op te vallen. Ik heb het dan ook nog nooit echt in de punten gemerkt. Als we een goede proef rijden dan krijgen we onze punten ook wel.

Hier een foto van ons: (ik weet het, hij loopt te diep hier, maar kon zo gauw geen betere foto vinden)

Afbeelding

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 13:18

zijn er dus nog wel wat die met hun pony tussen de paarden rijden Haha! komen er steeks meer bij Knipoog

l

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:22

Er zijn ook al heel veel topics over geweest als je de zoekfuncties gebruikt zal je zien dat er nog veel meer mensen met een pony tussen de paarden starten Knipoog

beep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:30

Hoi ik rij ook met mijn e-pony (1.56.9 m) bij de paarden, je merkt er niet veel van maar wat je wel veel ziet is dat in de dressuur vaak die grootte paarde (1.70 +)winnen omdat ze veel meer opvallen, maarja daar heb je niet alleen met een e-pony last van maar ook met een klein paard

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:39

sher, let je op je taalgebruik? Graag gewoon Nederlands met leestekens e.d. Haha!

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 14:51

Lielle schreef:
sher, let je op je taalgebruik? Graag gewoon Nederlands met leestekens e.d. Haha!

sorry Bloos wat heb ik fout gedaan Haha!

Lielle

Re: wie rijden er met een pony wedstrijden bij de paarden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:04

zie mijn PBtje Knipoog

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:11

Meldt zich.

Rijd al een tijdje mee bij de paarden, en met veel plezier Knipoog
Sjors is 137 cm. Maar mijn benen komen er niet onderuit, dus voor t plaatje is er niets aan de hand.

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 15:13

Lielle schreef:
zie mijn PBtje Knipoog

haha sorry! zou er op letten . Clown

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 15:18

Soeskia schreef:
Meldt zich.

Rijd al een tijdje mee bij de paarden, en met veel plezier Knipoog
Sjors is 137 cm. Maar mijn benen komen er niet onderuit, dus voor t plaatje is er niets aan de hand.

knap van je soeskia ,en dan nog wel met een fiord!!! Haha!