en uh nog bokkers toevallig? behalve vonneke en monette dan, die 2 weet ik al

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vonneke schreef:Waar de pony's zeten weet ik niet maar ik zit iig bij moleneind
Waarom zouden ze het terein bij spona afgekeurd hebben?
Het concour terein voor de pony's is
Gebr.Berkelmans
De Kouwenberg 1
5011XD Tilburg.
Spona is toch dat kleine gedeelte langs de snelweg?
Zal niet meevallen om daar minstens 10 ringen dressuur neer te leggen en een parcours
conny14 schreef:ik kom kijken...die "leuke" club van ons heeft mij weer ingeschreven terwijl ik net 2 weken weer aant rijden ben..tsjah die mensen die vinden het of leuk om mij te pesten of ze zijn gewoon dom
Maja ik heb ook gehoord dat het op een ander terrein word gehouden..en ook maar goed ook want dat veld wat ze eerst hadden is gewoon niet om op te rijden...
njaa ik kom jullie allemaal aanmoedigen en degene die bij de paarden moeten rijden..succes
conny14 schreef:ik kom kijken...die "leuke" club van ons heeft mij weer ingeschreven terwijl ik net 2 weken weer aant rijden ben..tsjah die mensen die vinden het of leuk om mij te pesten of ze zijn gewoon dom
Maja ik heb ook gehoord dat het op een ander terrein word gehouden..en ook maar goed ook want dat veld wat ze eerst hadden is gewoon niet om op te rijden...
njaa ik kom jullie allemaal aanmoedigen en degene die bij de paarden moeten rijden..succes
YoJcE schreef:k had ook al gehoord dat het terrein niet echt goed was... en wat er met die startlijsten zijn gebeurd...?? klopt nie veel van idg![]()
Maar iemand nog starttijden? kom anders wel even kijken want ben heel de dag daar duss.....
ik moet zelf om 10 uur dres, kwart over 12 springen en half 2 viertal
marre wat F betreft....
Pannie schreef:JAAAH ik mag met mn grote E-pony tussen de Atjes gaan rijden volgens de startlijst...nee k denk dat ik mn shetje maar uit de wei pluk en die mee neem![]()
Moet om 11 uur...als laatste!
conny14 schreef:ejj maud..als F komt ga ik echt niet hoor!! ik zweer het je ik kom niej
Nou voor jullie dan..Ja blessure is voorbij..wat blijkt helemaal geen blessure
Njaa moet je maar ff lezen in ons onzin-topic (zie onderschrift) ff 10 pagina's trug ofzo..en dan zie je het mss staan
te lang verhaal om hier neer te zetten
Maud ben je zondag ook bij de pony?? ff komen kijken..Nu kan ik wel praten
conny14 schreef:met me pony dan he