Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sodera schreef:waarom rijd jij nou weer niet zelf????
Hm je gaat maar mee en je neemt maar droge kleren meehaha kweet nie cker of we t gaan doen hoor, k moet nl ook wel ff seri helpen, en Wilrik start in de B, Robin 2 in de L waarvan ik er 1 in moet rijden waarschijnlijk, en Jorien start in de M
... dus waarschijnlijk wordt dat nix
:S
joriien_foxy schreef:
HeeY..!
ik neem ook wl voor de zekerheid droge kleren mee... want je weet maar no0iit..
strax val je midden in de waterbak.. daar heb k dus geen zin in
maar dan moet je de hele dag in je natte kleren lopen...
maarjah.. je mag me wel helpen hoor meike..alleen maar handig..
jaleesa90 schreef:ik ga niet naar hierden ik moet namelijk in didam rijden maar ooit ga ik een keer naar hierden!!![]()
komt namelijk me pony vandaan en ik dacht hmm.. dan lijkt het me wel een keertje leuk om daar te rijden!
Kylan schreef:Vallen in de waterbak? Je bedoelt: straks wordt je in de waterbak gegooid
Mara schreef:hoi ik doe ook mee in de B-E! Wij komen nu elkaar egt overal tegen he love-sodera
Kylan schreef:joriien_foxy schreef:
HeeY..!
ik neem ook wl voor de zekerheid droge kleren mee... want je weet maar no0iit..
strax val je midden in de waterbak.. daar heb k dus geen zin in
maar dan moet je de hele dag in je natte kleren lopen...
maarjah.. je mag me wel helpen hoor meike..alleen maar handig..
Vallen in de waterbak? Je bedoelt: straks wordt je in de waterbak gegooid
Mara schreef:hoi ik doe ook mee in de B-E! Wij komen nu elkaar egt overal tegen he love-sodera
love_sodera schreef:Hahaha ja ik heb jou al wel veel vaker op wedstrijd gezien, met jouw D-pony denk ik dat dat was, maar dat heb ik wel vaker, schijn ik mensen al tig vaak te hebben gezien maar weet IK veel dat die dat is!!!Ik zeg wel even hallo tegen je
!!!
jaleesa90 schreef:Nielson bheet me pony pony is geweest van geerjanne en niels
![]()
ik zal eens kijken maar volgens mij heb ik 2juli al wat..