Nou na anderhalf uur, wat n pokke eind, kwamen we aan en kwam er al iemand naar me toe rennen "klim erop, je kunt gelijk beginnen!"
gelukkig wilde de jury nog wel even koffie drinken want gelijk beginnen op een 3 jarige stuiterbal zonder los te rijden?
Nou ze vond niets eng in de losrijbak, beetje dribbelen, meer deed ze niet. Na n kwartiertje konden we beginnen...
Dus wij de andere bak in, en ineens ontdekte vivara dat er geen andere paarden meer waren

Ik moest halthouden en groeten vor de jury die daar aan een tafeltje zat, en die dachten even dat Vief ze overhoop zou lopen

Het hele proefje heb ik in middendraf gedaan, wel gewoon op de letters en opzich goede figuren. De overgangen vielen me ook wel mee, alleen dat draftempo

Toen het tweede proefje, ze was al n stuk rustiger, het ging net lekker en toen bleek dat de jury t verkeerde protocol had..
Dus overnieuwe beginnen, en dat ging ook goed. Ze werd best rustig en t ging best lekker! Er reed verder maar 1 ander iemand in mijn klasse dus ik zou sowieso tweede worden liepen we te geinen

Uitslag: 1x eerste met 152 en 166 punten!
En er stond onder dat ik het goed gedaan had ondanks dat we overnieuw moesten beginnen.
Ik ben trots op mn paardje, haar eerste wedstrijd, alles nieuw, zo jong en dan nog zo lekker lopen

Zo dat was n leuke dag, we zijn tot 5 uur gebleven, (hadden stallen gehuurd)
Mn instructrise had helaas geen winstpunten, terwijl ze super hebben gereden. Ik was er wel n beetje pissig over, maar achja, we hebben een hoop lol gehad