2e buitenwedstrijd in Gaasterland!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

More

2e buitenwedstrijd in Gaasterland!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 10:23

Hey

Ik had gister mijn 2e buitenwedstrijd alweer, in Gaasterland Vingers aflikken .
Op mijn vorige buitenwedstrijd had ik 139 en 149 Bloos (ging niet lekker).
En op mijn andere 3 binnenwedstrijden heb ik 144, 152, 152 gehaald.

Maarja nu even over gister.
Toen we aankwamen even aanmelden en even kijken waar mn baan was zodat we daar dan niet meer over hoefden te zoeken. De B zat op een apart veld en het was best wel overzichtelijk.

Het inrijden ging super en ze was los enzo... Ik hoorde steeds een geklik Bloos! . Dus ik kijken bij haar ijzers zat er 1tje los... Hij zat niet heel los en ze liep er ook niet anders door dus ik ben gewoon verder gegaan.

En toen de ring in!! Ik was best zenuwachtig maar toen ik 1 keer in de ring was niet meer Pling . Ik was best tevreden alleen wat kleine foutjes.. 1 bokje bij het aanspringen en 1 pasje achterwaarts bij het halthouden (perongeluk). En 1 keer wist ik niet welke kant ik bij B uitmoest (goed gegokt trouwens Tong uitsteken Haha! , toch nog een 5 door dat achterwaartse pasje).
Galop ging ook goed voor mijn gevoel! Ik heb een draver en is altijd wel lasig. Bij afgroeten ging ik iets te vroeg naar stap. Maar was nog steeds dik tevreden het was eigenlijk wel mn beste proef tot nu toe.

En toen de 2e proef! Deze ging wel wat minder maar was nog wel (beetje) tevreden. De onderdelen gingen op zich wel goed middendraf was goed maar aanspringen was niks ze protesteerde nogal wat bok bok dus. Omdat ze haar kop in de lucht wil steken met aanspringen Gestoord . Maar de voltes in galop gingen wel netjes. En toen even uitstappen.

Daarna nog even proppen uitdraaien en toen ging ze weer op de trailer. We moesten nog heel lang op de punten wachten... dat ging echt traag. Ik had ook nog even met de jury van de week ervoor gesproken _/-o_ Pling . Ze zei niet dat ze had gezien dat het een draver was Bloos Schijnheilig .
Maarja toen dus de punten ik dacht net wel of net niet een winspunt van de eerste proef maar de jury dacht daar anders over! Huilen 149.... naja... was wel een klein beetje teleurgesteld maarja volgende keer beter! De 2e proef had iemand anders voor me mee naar huis genomen en daar had ik 148 punten op. Zoiets had ik ook in gedachten. Was 1 keer verkeerd gereden dus eigenlijk 146. Maarja het was een leuk dagje uit en op naar 16 Juni Haha! Knipoog .

Groetjes Hanneke en More

volgende keer komen er fotos bij (ben 15 juni jarig en vraag een digi) Haha!

Puera

Re: 2e buitenwedstrijd in Gaasterland!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 16:14

Wat knap dat je met een draver start! Jammer dat je geen winstpuntjes had, volgende keer beter. De B-banen lagen op een mooi rustig gedeelte. Ik rijd L2 dus ik moest op het andere terrein rijden en daar was het me toch druk!
Had gelukkig een winstpuntje met m'n eerste proef (160) maar tijdens m'n tweede proef sprongen er kabouters in de baan dus die ging niet zo goed (139 Bloos!). Maar ik geloof dat ik zonder de kabouters ook niet een winstpunt had gehad want het grootste gedeelte van m'n cijfers waren vijfjes (volgens mij een heel streng jurylid).

More

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 23:04

oja gefeliciteerd! Maar watvoor kabouters?? Of zag je paard die alleen? Tong uitsteken:P

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 12:06

Ik weet het echt niet. De banen van de tweede proeven lagen tegen de springring aan.
Ik was aan het galopgedeelte toe en ineens zag ze wat. Ik weet niet precies wat, de rookpluim van de grasdrogerij, een hindernis in het parcours of het afzetlint wat wapperde - ik weet het niet.
Ze was in ieder geval stervensbenauwd. Als ik van het parcours af reed dan ging ze ervandoor en ernaar toe was ze heel traag.
Dus daar was iets wat heel erg eng was. En áls ze kijkerig is in een proef, dan is dat alleen op dat bepaalde punt maar nu was ze gewoon vooraf al heel erg bang. Nou ja, ik had in ieder geval voor m'n andere proef een winstpunt (en een 7e prijs zag ik net op de uitslagen) dus dit vergeten we gauw weer. Mag niet klagen hoor, ben 5 keer L2 gestart en 3 keer winstpunt gereden. (Als je rekent dat ik voor de L1 meer dan 3/4 jaar nodig had om 3 winstpunten bijelkaar te schrapen Bloos!)

More

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 18:11

ojah nou goed hoor! gefeliciteerd met je 7e prijs!
verder niemand???:(:P