Ik had gister mijn 2e buitenwedstrijd alweer, in Gaasterland

Op mijn vorige buitenwedstrijd had ik 139 en 149

En op mijn andere 3 binnenwedstrijden heb ik 144, 152, 152 gehaald.
Maarja nu even over gister.
Toen we aankwamen even aanmelden en even kijken waar mn baan was zodat we daar dan niet meer over hoefden te zoeken. De B zat op een apart veld en het was best wel overzichtelijk.
Het inrijden ging super en ze was los enzo... Ik hoorde steeds een geklik

En toen de ring in!! Ik was best zenuwachtig maar toen ik 1 keer in de ring was niet meer

Galop ging ook goed voor mijn gevoel! Ik heb een draver en is altijd wel lasig. Bij afgroeten ging ik iets te vroeg naar stap. Maar was nog steeds dik tevreden het was eigenlijk wel mn beste proef tot nu toe.
En toen de 2e proef! Deze ging wel wat minder maar was nog wel (beetje) tevreden. De onderdelen gingen op zich wel goed middendraf was goed maar aanspringen was niks ze protesteerde nogal wat bok bok dus. Omdat ze haar kop in de lucht wil steken met aanspringen

Daarna nog even proppen uitdraaien en toen ging ze weer op de trailer. We moesten nog heel lang op de punten wachten... dat ging echt traag. Ik had ook nog even met de jury van de week ervoor gesproken _/-o_

Maarja toen dus de punten ik dacht net wel of net niet een winspunt van de eerste proef maar de jury dacht daar anders over!

Groetjes Hanneke en More
volgende keer komen er fotos bij (ben 15 juni jarig en vraag een digi)