he das wel een bekende naam voor mij ja. normaal rijd ik mijn paard zelf ja maar ben nu 7.5 maand zwanger dus voorlopig maar even niet ik reed l met hem zou net de overstap maken naar het m. wendy timmers rijd hem nu voor mij in het m
okeej.... wel handig he dat je paard zo een beetje op niveau wordt gehouden!! heet je paard mac nuts???? dan zal ik morgen even opletten of ik je paardje zie springen!! ons paard rijdt ook alleen M
ja dat was ellis geloof ik volgens mij deed ze het voor de eerste keer het was niet echt soepeltjes geloof ook dat er meer paarden waren met een nieuwe naam hihi
Allure's Parisienne (Allure's gewoon op z'n Hollands zoals je het schrijft en Parisienne op z'n Frans) werd ongeveer "Aloëe's Parrishijn", als je het uitspreekt zoals ik het geschreven heb klinkt het net als een luxe merk shampoo
hahahaha jah das altijd té grappig jah.... een hengst van ons heette perhaps (op zijn engels uiteraard) en toen zeiden ze het dus op zn hollands.... echt met die a @nelis... idd je paard ging erg gaaf!!! misschien hebje iemand met een bruine labrador gezien ?? dat was ik