Selecties & kringkampioenschap utrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannie1980

Selecties & kringkampioenschap utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 07:25

Ik heb me vandaag opgegeven voor de selecties in odijk op 25 juni. Nu zag ik dat ze voor kring oost maar 1 wedstrijd hebben omdat er geen locatie gevonden was voor de 2e. montfoort staat er wel bij maar ik kan er nu niet precies wijs uit worden of dat dan op 9 juli ook voor kring oost is. (lijkt me beetje te ver) Weet iemand of en zo ja waar de 2e selectiewedstrijd gehouden gaat worden?

Sannie1980

Re: Selecties & kringkampioenschap utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 10:25

niemand?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:38

Ik vrees dat Montfoort wel degelijk de 2e selectiewedstrijd is! Helaas. Ik ga er ook niet heen. Kan niemand zo gek krijgen om dat end te rijden.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:28

Volgens mij is Montfoort ook de 2e selectie.

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 09:40

Nou, ik heb maar even voor de zekerheid iemand gemaild van paardensportutrecht. En idd, montfoort is de 2e selectie definitief, maw voor kring oost dus geen kringkampioenschap. En ik ga dus echt niet even naar montfoort toe, dus dat wordt maar 1 selectie dus. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze hier in de buurt niet een boer kunnen vinden die zijn weiland ter beschikking wil stellen, of bekijk ik dat nou zo simpel?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:39

Denk t wel. Je land heeft t aardig zwaar, en t moet ook nog eens goed te rijden zijn. Kost wel geld om t land daarna weer goed te maken. Dus dan wordt er ook niet zo veel verdiend, en dat is toch wat ze stiekumpies wel willen!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 12:05

Odijk en Montfoort zijn toch aangesloten bij Kring Zuid Verward

Ik zit in Kring Zuid [De Voornruiters] en ik rijd ook Odijk en Montfoort. Volgens mij is Kring Oost wel Odijk maar nog ergens anders. Ik dacht in ieder geval niet Montfoort !

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 12:08

Margon schreef:
Odijk en Montfoort zijn toch aangesloten bij Kring Zuid Verward

Ik zit in Kring Zuid [De Voornruiters] en ik rijd ook Odijk en Montfoort. Volgens mij is Kring Oost wel Odijk maar nog ergens anders. Ik dacht in ieder geval niet Montfoort !

meer informatie staat op www.paardensportutrecht.nl
Kijk anders even in de paard en sport of op www.KNHS.nl

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 13:33

Op de site staat voor kring zuid is het Odijk, voor oost is het nog niet bekend.
En 9 juli is de selctie voor kring zuid in montfoort.. ik zie dara helemaal geen oost staan...
Ik was ookal in de war door dit topic. Tong uitsteken Ik rijdt ook in kring Zuid.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 18:39

De selecties zijn voor oost en zuid samen. Ze wouden eigelijk alle kringen bij elkaar doen, maar west wou niet, dus die blijft apart. De regio denkt zo het niveau van de kampioenschappen omhoog te krijgen. Omdat nu niet de besten van 3 verschillende kringen door gaan, maar al gelijk de beste van de regio. (als west wel mee had willen doen, nu dus de beste van oost en zuid samen) Ik zit in t bestuur van onze vereniging, en onze voorzitter zit ook in t kringbestuur, vandaar dat ik dit al langer wist. Ik was er ook helemaal niet blij mee. Me kansen zijn een stukkie kleiner, en Montfoort vind ik te ver weg. Maar ze wouden t per se gaan proberen zo. En dan moet je ook boven de 60% scoren, anders mag je nog niet door. Dus als je 2x 1e wordt met 154 punten, kan je afvaardiging wel shaken!! Flauw he?!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 11:41

Jaa.. Idd! Tong uitsteken Het is voor mij pas de eerste eer, de selecties... Pfff kansloos dus. Scheve mond

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 11:57

moowsy schreef:
Jaa.. Idd! Tong uitsteken Het is voor mij pas de eerste eer, de selecties... Pfff kansloos dus. Scheve mond

Nou nou lkkr positief Daf!! Tong uitsteken

Maar dat was vorig jaar toch ook al zo dat zuid en oost samen deden..?!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:20

Ik vind het ook raar, dan hadden ze(als west mee had willen doen)dat gelijk de kampioenschappen kunnen maken. Is het voor west ook zo dat je boven de 60%moet scoren? Die regel vind ik wel kloppen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:38

Of t voor west ook is weet ik niet. Vorig jaar waren zuid en oost wel apart. Alleen in Odijk is voor zowel zuid als oost selectie gereden. (wel aparte uitslag)
Ik zei ook al dat t dan gelijk de regio is op deze manier. Maar ze willen t zo, en vraas dat we er nix aan kunnen doen.
Vind t wel jammer dat er nu ook geen kringkampioenschappen zijn.

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 20:12

Ik blijf er toch bij dat er toch ergens hier in de omgeving een boer moet zijn met stukkie land hoor..... En eigenlijk vind ik het ook beetje raar dat kring oost dus nu geen kringkampioenschap heeft. Ik denk ook niet dat ik naar montfoort ga, is een uur rijden voor me....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:22

Sorry, mijn achtertuin is net niet groot genoeg! haha
En nee, ik ga ook niet naar Montfoort!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:46

Ik zit in west, voor mij maakt het dus niet uit, gelukkig

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:49

Tong uitsteken

Wel balen voor jullie zeg... Monfoort is voor mij nog geen ong een kwartiertje... Scheve mond
Maarre wie doet nu dus precies waar mee in welke klasse..?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 00:03

Ik start in Odijk in de L1

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:13

Ja ik zit dus in kring West..
Maar wat ik nou zo raar vind is dat ze de regiokampioenschappen middenin Augustus doen. Ze weten best dat Utrecht dit jaar heel laat vakantie heeft. Ik ben dan dus op vakantie.. Boos! Dus Het blijft alleen bij de twee selecties voor mij..

hmmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 09:47

Hallo,
ik zit in kring zuid...
Maar ik kan niet naar Odijk (ivm tentamens), maar moet je nu allebei de selectiewedstrijden rijden? Of is alleen montfoort ook goed?

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 11:29

hmmm schreef:
Hallo,
ik zit in kring zuid...
Maar ik kan niet naar Odijk (ivm tentamens), maar moet je nu allebei de selectiewedstrijden rijden? Of is alleen montfoort ook goed?

Is voor kring zuid ook odijk de selectie, weet het eigenlijk niet. Van montfoort weet ik het wel. Kijk anders even op de regiosite van Utrecht, daar staat het wel op.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 12:21

hmmm schreef:
Hallo,
ik zit in kring zuid...

Nee hoeft niet.
De beste 2 proeven tellen dus als je nou naar MOntfoort gaat en je rijd 2 proeven dan tellen die 2 mee voor de regiokampioenschappen

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:08

anydale schreef:
Maar wat ik nou zo raar vind is dat ze de regiokampioenschappen middenin Augustus doen. Ze weten best dat Utrecht dit jaar heel laat vakantie heeft. Ik ben dan dus op vakantie.. Boos! Dus Het blijft alleen bij de twee selecties voor mij..

Er heeft een aantal weken geleden een stukje in de P&S gestaan, dat je verplicht bent de Regiokampioenschappen te rijden als je je geselecteerd hebt. Dat risico loop je dus als je met de selecties meedoet. Dus als je nu al weet dat je de RK niet kunt rijden, dan zou ik niet meedoen met de selecties

Vorig jaar bleek ik me geselecteerd te hebben in de M2. Ik had dat niet verwacht en was dus ondertussen al overgestapt naar de volgende klasse. Daar was men (terecht) niet blij mee. Ik voelde me door het stukje in de P&S meteen aangesproken Bloos

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:20

missmuts schreef:
anydale schreef:

Er heeft een aantal weken geleden een stukje in de P&S gestaan, dat je verplicht bent de Regiokampioenschappen te rijden als je je geselecteerd hebt. Dat risico loop je dus als je met de selecties meedoet. Dus als je nu al weet dat je de RK niet kunt rijden, dan zou ik niet meedoen met de selecties

Vorig jaar bleek ik me geselecteerd te hebben in de M2. Ik had dat niet verwacht en was dus ondertussen al overgestapt naar de volgende klasse. Daar was men (terecht) niet blij mee. Ik voelde me door het stukje in de P&S meteen aangesproken Bloos

Nou lekker dan.. Verward Dus als ik me plaats ben ik verplicht te starten. Tsja er zit wel een grote kans in dat ik me plaats, maar ik heb heel laat pas vakantie. Moeten ze daar maar rekening mee houden. Tong uitsteken