Tulandro schreef:Ik had al eerder gezegd, ze kan echt dan nog niet moe zijn hoor.. Ze neemt je goed in de maling, en in de proef rijd je er niet aan. Je ziet je amper meer been geven bij de middengangen. Misschien onbewust doe je dat, ik doe het namelijk ook, maar geef haar eens een keer gewoon op haar donder! Tenminste, gebruik wat grovere hulpen, kan echt geen kwaad hoor. Waarschijnlijk krijg je dan nog een hoger cijfer, omdat je het dan wel herstelt.
Ja, ik doe dat dan echt onbewust, want voor me gevoel zit ik heel de tijd te schoppen.. Dat deed ik met me allereerste wedstrijd en toen was lonneke er (instructrice van sharona) en die zei dat ik niet zoveel moest schoppen, omdat ik toch geen reactie kreeg en toen heb ik dat mijn 2e proef niet gedaan, want zo zag het er een stuk netter uit..
Ik moet gewoon een keer iemand hebben die me helpt bij het losrijden denk ik.. Misschien rijd ik toch onbewust anders..
@Love_sodera, HC starten ga ik niet doen.. Ik heb geen eigen trailer, dus kan maar heel weinig wedstrijden rijden, dan rijd ik liever gewoon dat er misschien toch een winstpunt inzit 
@ Patos, jammer dat ponyruiters niet meer met een wiel mogen rijden, anders was dat ook wel een goede oplossing geweest, om d'r een keer te laten "schrikken"
Bedankt iig voor de tips, ik ga er me volgende wedstrijd mee aan de slag!