Remember schreef:Ik vind het absoluut niet mooi, maar als je een paard hebt dat nogal eens een rare sprong wil maken vindt ik het geen raar besluit hoor. Daarin ben ik het in principe wel met Neonlight eens.
ik ben het ook met jullie eens ik heb ook net een jong paard gekocht en ik ga daar eerst ook zeker met body protector op rijden ik wil het risico niet lopen om er eens per ongeluk af te vallen en mijn rug te breken. ik rij met mijn pony altijd bij het springen op concours en les met de protector.. ik vind het niet bepaald lelijk maar ook niet mooi... ik denk gewoon om mijn eigen veilig heid.. ik ben nog maar 1 keer gevallen maar mijn pony gleed uit en viel midden in de hindernis en rolde over mij heen ik had mijn rug op de hindernis balk en op mijn buik mijn pony... ik heb niets gevoeld en alles was goed gekomen..( ook met mijn pony) dus .. ik was blij dat ik hem om had anders hadden die balken me rug behoorlijk pijn gedaan. ook met dressuur kun je lelijk vallen hoor meid ik vind dat je er alleen maar goed aan doet toppie meid!!!!