Hoe lang mag een jurylid jureren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Hoe lang mag een jurylid jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 13:00

Zit er een tijd aan dat een jurylid onafgebroken mag jureren? Zondag moet een vriendin van mij als 26ste starten van de 31, mag een jurylid dit onafgebroken jureren of moeten we nog met een pauze rekening houden? Vreemde is ook dat om 10 uur ringen open gaan, en om 13:30 ook. Het lijkt erop dat dit dezelfde ringen zijn maar dan een 2de groep die erin start. Dit is toch ook niet haalbaar met 30 starts?

senga

Re: Hoe lang mag een jurylid jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:01

het kan wel,ligt eraan welke catogerie je vriendin start,en na de 1e groep wordt de jury waarschijnlijk wel gewisseld.en pauzes hebben ze bijna nooit,ze krijgen eten en drinken in de auto.
dus ligt het er helemaal aan hoe lang de proeven duren

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:08

Totaal mag een jury niet meer dan 40 combinaties per dag jureren.
< 30 combinaties halverwege een pauze van 10 min.
> 30 combinaties 2x pauze.
Dit gebeurt in praktijk niet altijd (ervaring mee).

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 15:37

Dit gaat nu om een L1 ring met 31 combinaties (en eigenlijk heb ik nog nooit zoveel dezelfde combinaties meegemaakt in 1 ring, vandaar mijn vraag), dus eigenlijk zou er dus een pauze tussenin moeten? Dan kon ik het me toch goed herinneren! Haha! Maar als die regel dus vaak aan de laars gelapt wordt zal ik er maar rekening meehouden dat dat nu ook gebeurd, anders halen ze het nooit voor half 2. Tong uitsteken