Beetje laat maar had nog geen foto van de dag omdat het allemaal zo overwacht waren we helemaal vergeten foto's te maken
haha
Maar ik had een wedstrijd bij de valom in Huissen, daar werd om de lingewaardcup gestreden (dat werd al een aantal jaar gehouden).
Ik had verder nog nooit meegedaan omdat ik daar in de buurt pas net rij. Maar normaal rij ik L1, geen B gedaan maar heb eerder 2 wedstrijden in de L1 gereden maar die reed ik op een stal waar ze niet echt bepaald objectief waren, dus had eigenlijk helemaal geen idee wat de jury nou van me zou vinden
Ik had de week daarvoor wel 183 met een onderlinge in de L2 gereden maar ja dat is ook weer onderling , dus ik wist t nog steeds niet helemaal. Maar ik ging wel L2 starten in de Huissen. Dat kon ze makkelijk aan en anders blijf je maar weer zo op t zelfde niveau hangen.
Nou toen ik aan kwam op t terrein was ze beetje draaierig maar verder wel rustig
totdat ze haar buurman zag!
Toen kon ze werkelijkwaar niet meer stoppen met hinniken, echt ze gilde een uur lang het hele terrein bij elkaar
Ik kon niet veel. Ik dacht echt van nou ik krijg haar niet eens die ring in. Maar tot mijn verbazing ging er echt een knop om toen in de ring in kwam
Ze hielt op met gillen en ze krulde zich nog wat meer op en liep een super proef
echt ik wist niet wat me overkwam haha! En toen kwam ik de bak weer uit en toen begon ze weer haha
Ik moest daarna nog een proef en die ging ook goed. Nou en toen wachten op de punten
En toen was ik 2x eerste met 165 en 168!
En toen mocht ik ook nog overkampen! De finaleproef ging ook heel goed
En toen was t wachten
en vet zenuwachtig worden
haha. En toen zeiden ze: en de kampioen 2005 van de lingewaardcup met 173 punten (finaleproef) is...
en toen werd mijn naam genoemd! Echt niet te geloven!
echt nu ik t typ vat ik het gewoon nog niet.. Maar ben er echt zuper blij mee en het heeft me vet veel motivatie gegeven om nog veel meer wedstrijden te rijden 
Hier nog 2 foto's van de prijsuitreiking, wij zijn dat witte geval
haha