Me eerste wedstrijd,...in Hattem....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Passage2

Me eerste wedstrijd,...in Hattem....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 15:43

Ik heb vandaag (14-05-05) me eerste wedstrijd gehad, en het was ook de eerste wedstrijd van me 3jarige e-pony *LOL* ben trost op der.. ik vond dat het niet zo goed ging helaas... ze loopt nog niet echt recht en is nog een beetje slunelig Verdrietig en dan is het best heel moeilijk op tussen de bordjes teblijven rijden en voor mij was het ook moeilijk om tezien of ik goed door de hoeken reed... Stoom uit je oren maar goed ik heb in ieder geval een goede ervaring opgedaan. Voor de eerste proef had ik 147 punten Hamer en voor de 2de proef had ik 148 punten dus niet echt een verbetering >;)...maar dat wou ik even kwijt Bloos

Urbs

Re: Me eerste wedstrijd,...in Hattem....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:49

dat vind ik ook wel normaal dat je paard nog slungelig loopt, wat verwacht je dan van een 3 jarige pony? De meeste 3 jarige zijn pas net ingereden, ik vind het allemaal nog een beetje vroeg hoor...

Passage2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:08

Ze word in juni 4 dus eigelijk is ze kan je haar 4 rekenen. Ze is nu dik een jaar onder het zadel.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:19

Ach voor de eerste keer moet je nooit klagen. Je moet al blij zijn als je tussen de bordjes blijft. Ja Daar gaat het dan om bij een jonge pony, de rest komt dan vanzelf.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:03

ach..de eerste keer voor een pony..maakt toch niet uit!

en binnen de bordjes blijven was daar denk ik wel moeilijk?
ik vond de ringen namelijk schots en scheef staan. (k ben dr namelijk ook geweest)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:13

Kanp hoor, met zo'n jonge pony, toch binne de hekjes blijven, en dan toch nog wel punten halen, 147 en 148 valt nog wel mee, tuurlijk, het is geen wp, maar die komen wel hoor!!
ik was daar ook, en vond bij mij in de ring (ring 3 en 4, 4 het ergste)
Dat de bordjes F en K heel dicht op de A stonden, en de bordjes H en M heel dicht op de C, vond ik niet fijn rijden, was een beetje lastig uitkomen enzo........

Passage2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 21:24

Jah idd dat vond ik ook al, dat was wel even lastig vooral met zo'n slungeltje nog hehe

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 11:32

Buiten lijkt alles ook dichter op elkaar te staan dan binnen. Knipoog
Vind ik dan. Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:21

haha wie ben jij dan (A)....
ik heb ook gereden, ook met n jonge pony, en ik reed 137 -6 (k vloog 2x de ring uit ) en 143.... wat ik vervelend vond,was dat ring 13 en 14 een beetje naar beneden liepen, als je dan op de diagonaal moest uitstrekken, vloog je bijna vanzelf in gallop omdat je naar beneden reed!!!
Ik vind je punten dan nog heel netjes hoor!!!

Mara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:48

love_sodera schreef:
haha wie ben jij dan (A)....
ik heb ook gereden, ook met n jonge pony, en ik reed 137 -6 (k vloog 2x de ring uit ) en 143.... wat ik vervelend vond,was dat ring 13 en 14 een beetje naar beneden liepen, als je dan op de diagonaal moest uitstrekken, vloog je bijna vanzelf in gallop omdat je naar beneden reed!!!
Ik vind je punten dan nog heel netjes hoor!!!

kvind het wel meevallen hoor die ring 13!ik reed daar ook, khad er zelf geen last van, kun je ook wel zien aan punten haha (172)maja ik vond wel dat het losrijterrein er niet overal super bij lag, maar kheb niet te klagen, kben zeer trots op mn paardje haha!
maare terug op de topic, die winstpunten komen dr wel hoor, en ik begon met 135 dus dan heb jij nog super goed gereden daarbij!haha...
hebben jullie trouwens ook al op actieshot.nl gekeken, staan heel veel foto's die gemaakt zijn bij de ringen 10 t/m 14!

nou doeggie xxx regina

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 14:38

idd, zo heel slecht was het echtttt niet, ik ben begonnen met 135, toen werd het 146, toen 152, toen weer 144, toen 143 en 147, en nu weer 131 en 143!!!
en jonge pony's zijn idd voor al op concours nog n btje slungelig, je kunt event. n keer naar oefendressuur in Wezep gaan, kun je even extra oefenen( ga ik ook doen, oefendressuren en oefenspringen, aangezien ze over overheen springt ipv binnen de bordjes te blijven Tong uitsteken)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:27

volgens mij weet ik trouwens ook al wie jij bent, (heb ff de uitslagen bekeken Tong uitsteken) en heb ik jou nog ff gesproken Tong uitsteken